Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petraaken schreef:Als ik de trailer bekijk denk ik dat je hem een paardenfluisteraar zou kunnen noemen. Het temmen zal niet gebeuren op de manier van meer dan 100 jaar geleden. Daarbij heeft hij indianenbloed dus die werken al niet op een heel ruwe manier met paarden.
. Is meer op het niveau van paard vastbinden, zadel erop, ruiter erop, loslaten en laten uitbokken. Paard uitgeput = paard getemd. Lekker snel en spectaculair.. petraaken schreef:Zo worden mensen toch tegenwoordig genoemd van zodra ze op een normale vriendelijk manier met een dier omgaan. Tegenwoordig roepen ze snel dat iemand een fluisteraar is vind ik. Dus vandaar mijn benaming zodat de meeste mensen het herkennen. Waarom is mijn uitspraak over zijn indiaansbloed stereotyp? Hij mag er dan niet misschien niet uitzien als een volbloed Lacota, hij heeft het wel.
petraaken schreef:Tja dat zie ik niet in de trailer en ik denk dat de film in België zelfs niet te zien zal zijn dus zal ik pas echt kunnen oordelen als hij ooit eens op tv komt hier of ik moet hem ergens kunnen downloaden. Netflix heb ik (nog) niet.

Marjolein29 schreef:In de trailer zie je een stukje met een stier waarop iemand zit en vervolgens eraf valt. Dierenmishandeling ten top, de stier heeft een riem/touw strak om zijn liezen of hoe je dat gebied ook noemt. Dat doen ze bij de paarden ook tijdens rodeo's in Amerika!! In Amerika wordt iemand een held na zo'n ongeluk maar het is 9 van de 10 keer gewoon zwaar dierenmishandeling.
In de trailer zie je geen paard in die situatie en de film heb ik nog niet gezien maar ik sta hier heel gereserveerd tegenover, de gemiddelde rodeo's zijn in Amerika namelijk heel erg akelig voor de paarden.
Dit heb ik helaas zelf mogen aanschouwen.
edit: Inmiddels nog een clip gezien en het is idd de rodeo zoals ik had verwacht... Walgelijk!
Kuggur schreef:Kan je dat uitleggen Charming, ik heb geen verstand van rodeo; ik kan me niet voorstellen dat die paarden zulke bokkesprongen maken omdat ze vrolijk zijn....
Marjolein29 schreef:In de trailer zie je een stukje met een stier waarop iemand zit en vervolgens eraf valt. Dierenmishandeling ten top, de stier heeft een riem/touw strak om zijn liezen of hoe je dat gebied ook noemt. Dat doen ze bij de paarden ook tijdens rodeo's in Amerika!! In Amerika wordt iemand een held na zo'n ongeluk maar het is 9 van de 10 keer gewoon zwaar dierenmishandeling.
In de trailer zie je geen paard in die situatie en de film heb ik nog niet gezien maar ik sta hier heel gereserveerd tegenover, de gemiddelde rodeo's zijn in Amerika namelijk heel erg akelig voor de paarden.
Dit heb ik helaas zelf mogen aanschouwen.
edit: Inmiddels nog een clip gezien en het is idd de rodeo zoals ik had verwacht... Walgelijk!