Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoolgangster schreef:Ja, gebeurt dagelijks... maar als er een ambulance aan te pas komt, is het blijkbaar toch wel iets ernstiger dan een valpartij waarbij je even de broek afklopt en weer opstapt.
En dan kan het gebeuren dat een regionale omroep de valpartij meldt.
Heel jammer voor de Bokkers die jaloers zijn dat hún valpartij niet in het nieuws is gekomen natuurlijk.
ik val liever niet namelijkbruintje123 schreef:Er staat niet bij dat de ambulance de amazone naar het ziekenhuis heeft gebracht, dat kan net zo goed de stalhouder zijn.
Maar laat het wel de ambulance zijn. Gelukkig is er dan nog vaak niets ernstigs aan de hand en kan de ruiter naar een bezoekje aan de SEH weer gewoon naar huis.
Dus niets ernstigers dan de broek afkloppen.
Kabayo schreef:Dat lees ik nergens. Vind het nogal wat dat als je met de ambulance word afgevoerd dat jij zegt dat het vaak wel mee valt.
Ambulance is echt geen taxi ofzo
Citaat:Een amazone is eergisterenavond gewond geraakt na een val van een paard bij Raalte. Het ongeluk gebeurde aan de Broeklanderdijk, meldt de politie.
Het slachtoffer is na de val overgebracht naar het ziekenhuis. Over de ernst van de verwondingen en de oorzaak van de val is niets bekend.
bruintje123 schreef:Er staat niet bij dat de ambulance de amazone naar het ziekenhuis heeft gebracht, dat kan net zo goed de stalhouder zijn.
Maar laat het wel de ambulance zijn. Gelukkig is er dan nog vaak niets ernstigs aan de hand en kan de ruiter naar een bezoekje aan de SEH weer gewoon naar huis.
Dus niets ernstigers dan de broek afkloppen.

Kabayo schreef:Dat lees ik nergens. Vind het nogal wat dat als je met de ambulance word afgevoerd dat jij zegt dat het vaak wel mee valt.
Bloodymary schreef:Kabayo schreef:Dat lees ik nergens. Vind het nogal wat dat als je met de ambulance word afgevoerd dat jij zegt dat het vaak wel mee valt.
Wel een hele dure! Heb er vorig jaar ook mee mogen rijden, € 800 kostte dat ritje van 10 kilometer... En het Bokt-nieuws niet eens gehaald.