Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElCamino schreef:Met name in de Halter klasse in de western wordt dit gedaan.
En ja.... ze sprayen met zwarte verf de benen alle 4 precies even hoog.... ze lakken de hoeven zwart, littekens en krasjes worden met make-up weggewerkt.
En ja, het kan net die ene punt schelen en het verschil maken tussen een kampioen of net niet....
En wat maakt het uit.... je wast het er zo weer af....
En in de western mag je nou weer net niet de tastharen en oorharen afscheren, dat mag voor de rest wel.... wat is dan erger...
Tazzey schreef:In de reguliere sport mag je ook geen tastharen scheren. Dit doet me een beetje denken aan die peuter miss verkiezingen in de VS. Alles moet maar draaien om uiterlijk vertoon. Dat je de glans wat extra aanbrengt, prima maar make-up vind ik echt een deur te ver.
TerraHowrse schreef:Tazzey schreef:In de reguliere sport mag je ook geen tastharen scheren. Dit doet me een beetje denken aan die peuter miss verkiezingen in de VS. Alles moet maar draaien om uiterlijk vertoon. Dat je de glans wat extra aanbrengt, prima maar make-up vind ik echt een deur te ver.
Maar waarom gaat dit te ver dan? Het doet een paard geen pijn oid dus imo kan dit gewoon.
TerraHowrse schreef:Tazzey schreef:In de reguliere sport mag je ook geen tastharen scheren. Dit doet me een beetje denken aan die peuter miss verkiezingen in de VS. Alles moet maar draaien om uiterlijk vertoon. Dat je de glans wat extra aanbrengt, prima maar make-up vind ik echt een deur te ver.
Maar waarom gaat dit te ver dan? Het doet een paard geen pijn oid dus imo kan dit gewoon.