[VIDEO]Paard ziet politiewagen aan voor billenkrabber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

[VIDEO]Paard ziet politiewagen aan voor billenkrabber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-17 16:01

Bokt.nl / RTL Nieuws
Overige
Ingezonden door bokker Jans

In Loosdrecht keek een agent heel raar op toen hij terug kwam bij zijn auto. De agent had een melding ontvangen dat er sprake was van een noodlanding van een helikopter. Hij parkeerde daarom zijn auto in een nabijgelegen weiland. Toen hij terugliep naar zijn auto zag hij dat twee paarden slim gebruik maakten van zijn dienstauto.

De paarden hadden jeuk aan hun achterwerk en verhielpen deze jeuk door tegen de politieauto te schuren. De agent kon er goed om lachen en plaatste een filmpje op Facebook.

Klik op onderstaande afbeelding voor de video van het RTL Nieuws:

antje_vip

Re: Paard ziet politiewagen aan voor billenkrabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:04

Prachtig :')

Coconut

Re: Paard ziet politiewagen aan voor billenkrabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:05

:') Geniaal. Al gezien op Facebook, maar blijft leuk :D

Josefien1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:07

Ha ha! Pientere paarden.... :)

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:07

Om te gillen. En ook gewoon lekker doorschuren :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:09

Gek zat.. Al zou ik denk ik niet zo heel blij zijn als ze met een auto mijn weiland in zouden rijden.. :))

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:14

Ik had het vanmorgen op het journaal gezien. Benieuwd of de paarden van een bokker zijn. de twee zijn grondig ingepakt met exceemdeken en graasmasker. Benieuwd of daar nog commentaar op komt op sites.

Maar ja wel te verwachten. Oude tinker zou dit ook gedaan hebben of spiegels en ruitenwissers uittesten. :')

theire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:16

Misschien ligt het aan mij maar ik vond het filmpje niet zo leuk.Ik zie twee eczeempaardjes die, ondanks alle maatregelen die de eigenaar genomen heeft, vergaan van de jeuk.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:47

Ik dacht het zelfde Theire, ik kan me niet voorstellen dat een paard zonder relatief veel jeuk alsnog tegen een relatief vlak oppervlakte gaat schuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:50

Schijt aan de politie jonguh :') =:)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:55

Dat had ik ook Theire. Sneu dat ze zoveel jeuk hebben dat ze meteen hun kans grijpen, ondanks de maatregelen, want ze zijn inderdaad goed ingepakt.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 16:57

theire schreef:
Misschien ligt het aan mij maar ik vond het filmpje niet zo leuk.Ik zie twee eczeempaardjes die, ondanks alle maatregelen die de eigenaar genomen heeft, vergaan van de jeuk.

En wat wil je dat er nog gebeurd dan?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:01

karuna schreef:
. de twee zijn grondig ingepakt met exceemdeken en graasmasker. Benieuwd of daar nog commentaar op komt op sites.

')

Oja ik heb ze zien staat in de trend van 25 graden en ingepakt doen ze daar niks aan en dan zielig vinden.

Zouden er geen flinke deuken komen daarvan.( de auto dan hé)

N4N4

Re: [VIDEO]Paard ziet politiewagen aan voor billenkrabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:21

Ook ik vind het sneu voor de paarden dat ze zo'n verschrikkelijke jeuk hebben ..
Jeuk is vele malen erger dan pijn :-(

SARINO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:25

Ik hoop dat deze paarden ooit door een veearts gezien zijn of onder behandeling zijn.......
Als paarden zo een jeuk hebben vind ik dat lijden.Ik heb ooit afscheid genomen van een pony met eczeem,altijd jeuk is vreselijk......

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:25

Het ziet er wat komisch uit maar ook ik vind t sneu voor ze..
Tegen de tijd dat ze zo'n opvallend en vreemd object dat ineens in hun wei staat toch als schuurpaal gebruiken zegt toch iets lijkt me.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:27

Onali schreef:
theire schreef:

Het is geen kritiek op de eigenaar, maar hierdoor kan ik het filmpje gewoon niet grappig vinden. Ik snap dat als je niet weet erachter zit, het er grappig uit ziet.
Ik heb een eczeempaard gekend dat ook de "grappigste" capriolen uithaalde omdat hij verging van de jeuk. Maar het is gewoon redesneu zoveel jeuk te hebben.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:33

Eerlijk gezegd vind ik een weiland geen plaats om een auto te parkeren. Ook geen auto van de politie tenzij er echt iets levensbedreigend is gebeurd en er levens op het spel staan. Hopelijk waren de agenten met twee zodat ze pony/paardlief konden tegenhouden bij het naar buiten/binnen rijden.

Verder denk ik dat de eigenaar van deze dieren inderdaad de behandeling moet herbekijken.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 17:39

Riel... een noodlanding van een heli is mbt wel een noodsituatie ja ;)
Dan zou het mij geen zak uitmaken of er een politieauto in de wei van mn paard zou staan. Ik gok trouwens dat ze ook niet in de gaten hadden dat ze er stonden :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:00

Mondy schreef:
Riel... een noodlanding van een heli is mbt wel een noodsituatie ja ;)
Dan zou het mij geen zak uitmaken of er een politieauto in de wei van mn paard zou staan. Ik gok trouwens dat ze ook niet in de gaten hadden dat ze er stonden :D

Ik hoop dat de politie wel door had dat er paarden stonden, ze zouden in hun haast maar je hek niet dicht doen. Dan kunnen er nog veel gevaarlijkere situaties ontstaan.

Ook ik vind het filmpje niet grappig, vraag me af of ze zich dan echt nergens anders kunnen krabben normaal dat ze nu een auto moeten gebruiken. Je niet kunnen krabben en je tot bloedens toe "moeten" krabben is beide vreselijk.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:06

Onali schreef:
theire schreef:

Er zijn wel medische behandelingen voor en in het ergste geval verhuizen naar een regio zonder de allergie-opwekkende organismen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:14

ik ken inderdaad paarden die bij zee nergens last van hebben.

ik heb ook het idee dat het behoorlijk erg is dit jaar ik zie alles in het land s avonds onder die mega kleine rot vliegjes.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:28

Riel schreef:
Eerlijk gezegd vind ik een weiland geen plaats om een auto te parkeren. Ook geen auto van de politie tenzij er echt iets levensbedreigend is gebeurd en er levens op het spel staan. Hopelijk waren de agenten met twee zodat ze pony/paardlief konden tegenhouden bij het naar buiten/binnen rijden.

Verder denk ik dat de eigenaar van deze dieren inderdaad de behandeling moet herbekijken.

Er staat toch echt landing van de heli bij. Dat is altijd een levensbedreigende situatie, anders komt dat ding niet aan de grond.

Ik moest er eigenlijk eerst hard om lachen, maar nu ik zo jullie reacties lees bedenk ik mij eigenlijk pas dat dit inderdaad voor de dieren misschien niet zo leuk is.
Maar ik ken ook paarden die rustig staan de hele dag maar als je met de kruiwagen komt meteen gaan schuren. Dan vraag ik mij meteen af of ze echt last hebben of niet.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 18:44

Tja menig paard met eczeem zou dit doen.
Ja hartstikke sneu om te zien maar wat moet je doen?
Ze zijn goed ingepakt, miss nog allerlei smeerseltjes op die wij niet kunnen zien.
Verder kun je nog goed voerbeheer doen. Maar ook dat kun je niet zien alhoewel ze een rijkelijk land lijken te hebben maar wie weet staan ze daar maar een uurtje per dag. Ik woon ook aan de kust en hiet staan ook zat paarden met eczeem. Dus kust is ook niet zaligmakend.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:30

Die paarden vergaan van de jeuk. Snap niet wat hier grappig aan is