Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geniaal. Al gezien op Facebook, maar blijft leuk
Onali schreef:Het is geen kritiek op de eigenaar, maar hierdoor kan ik het filmpje gewoon niet grappig vinden. Ik snap dat als je niet weet erachter zit, het er grappig uit ziet.theire schreef:Misschien ligt het aan mij maar ik vond het filmpje niet zo leuk.Ik zie twee eczeempaardjes die, ondanks alle maatregelen die de eigenaar genomen heeft, vergaan van de jeuk.
En wat wil je dat er nog gebeurd dan?

Mondy schreef:Riel... een noodlanding van een heli is mbt wel een noodsituatie ja
Dan zou het mij geen zak uitmaken of er een politieauto in de wei van mn paard zou staan. Ik gok trouwens dat ze ook niet in de gaten hadden dat ze er stonden
Onali schreef:theire schreef:Misschien ligt het aan mij maar ik vond het filmpje niet zo leuk.Ik zie twee eczeempaardjes die, ondanks alle maatregelen die de eigenaar genomen heeft, vergaan van de jeuk.
En wat wil je dat er nog gebeurd dan?
Riel schreef:Eerlijk gezegd vind ik een weiland geen plaats om een auto te parkeren. Ook geen auto van de politie tenzij er echt iets levensbedreigend is gebeurd en er levens op het spel staan. Hopelijk waren de agenten met twee zodat ze pony/paardlief konden tegenhouden bij het naar buiten/binnen rijden.
Verder denk ik dat de eigenaar van deze dieren inderdaad de behandeling moet herbekijken.