Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
salome schreef:hihi, vooral vlees blijven eten!
Boef2016 schreef:Hmm dit kan best gevolgen hebben. Als ik een ziek paard heb bel ik de va, die komt en spuit ab en dan krijg ik voor de andere dagen ab omdat ik zelf kan injecteren. Iedere dag ab spuiten door de veearts is echt een heel duur geintje
Boef2016 schreef:Hmm dit kan best gevolgen hebben. Als ik een ziek paard heb bel ik de va, die komt en spuit ab en dan krijg ik voor de andere dagen ab omdat ik zelf kan injecteren. Iedere dag ab spuiten door de veearts is echt een heel duur geintje
geerke schreef:Onzin...het gros van ons voedsel zit meer gif op en in dan het beetje ab wat achterblijft in een stukje paardenvlees.Is die boete nu om resistentie tegen te gaan of om de consument te beschermen?Dat zijn twee heel verschillende redenen
Sodera schreef:Boef2016 schreef:Hmm dit kan best gevolgen hebben. Als ik een ziek paard heb bel ik de va, die komt en spuit ab en dan krijg ik voor de andere dagen ab omdat ik zelf kan injecteren. Iedere dag ab spuiten door de veearts is echt een heel duur geintje
Dat mag ook gewoon; een dierenarts moet het paard beoordeeld hebben voor hij AB mag toedienen. Daarna mag jij het als eigenaar ook best geven, maar op beslissing/bevel/goedkeuring van de DA.
Deze handelaar ging op eigen houtje beslissen dat het paard AB kreeg; dat mag niet. Net als het binnen de wachttijd laten slachten van deze paarden, mag ook niet.
geerke schreef:Onzin...het gros van ons voedsel zit meer gif op en in dan het beetje ab wat achterblijft in een stukje paardenvlees.Is die boete nu om resistentie tegen te gaan of om de consument te beschermen?Dat zijn twee heel verschillende redenen
.