Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Ik vind de titel wel suggestief en, op dit moment, onterecht veroordelend.
Dat betreffende ruiter niet goed heeft gehandeld is duidelijk. Echter, het onderzoek naar de oorzaak van de dood van het paard loopt nog. Dus het staat nog niet vast dat dit de dood van het paard tot gevolg had, en die indruk wordt nu wel gewekt. En bij mijn weten ben je nog altijd onschuldig, tot het tegendeel bewezen is.
Want het paard kan ook iets hebben waardoor het anders de volgende dag bij een springparcours of een jolig rondje bokken in de weide dood was neergestort. Maar dat moet nog blijken uit de autopsie.
Cowgirl schreef:Bloodymary schreef:Wat een kl oo tz ak. Hopelijk krijgt hij gevangenisstraf en mag hij nooit meer aan een wedstrijd deelnemen. En van mij mag best iemand hem te grazen nemen.
Wat dacht je van een levenslang verbod op het houden van dieren. Ik zeg dieren omdat zo iemand nog geen muis waard is.
Evelijn schreef:Op Horses staat al de reactie van Kevin Thornton
http://www.horses.nl/sport/beschuldigde-kevin-thornton-zou-echt-nooit-paard-doodslaan/
Storm2009 schreef:Gillbo schreef:Uh tja een paard ronde lang rond meppen dan ben je sowieso hartstikke schuldig aan dierenmishandeling.
Zelfs ervaren paardenmensen hebben hem gewaarschuwd en schrokken van dit gedrag. Dus dood of niet onschuldig is hij sowieso niet
Dit idd