Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frensie schreef:Ze hebben op de Burght meer dan genoeg ruimte om te eten, te spelen, te slapen enzovoorts.
Het is daar echt niet te vol hoor.
Wendy schreef:Mayasfrenk schreef:En hoe denken ze dat met hengsten te doen? is daar ook een plan voor?
Gewoon castreren, zodat die ook een paardwaardig leven kunnen leiden.
Wendy schreef:Mayasfrenk schreef:En hoe denken ze dat met hengsten te doen? is daar ook een plan voor?
Gewoon castreren, zodat die ook een paardwaardig leven kunnen leiden.
bruintje123 schreef:Ik kan me vinden in de stelling dat ook een sportpaard niet individueel hoort te staan.
Een groep stalling vind ik dan niet perse een fijn voorbeeld.
Ook niet voor het recreatie paard.
Meestal is dat te klein om geen onrust in de groep te hebben.
.
Wendy schreef:bruintje123 schreef:Ik kan me vinden in de stelling dat ook een sportpaard niet individueel hoort te staan.
Een groep stalling vind ik dan niet perse een fijn voorbeeld.
Ook niet voor het recreatie paard.
Meestal is dat te klein om geen onrust in de groep te hebben.
.
Dus moet je zorgen voor een fatsoenlijk oppervlak.
Je gaat nu appels met peren vergelijken.

Mayasfrenk schreef:En hoe denken ze dat met hengsten te doen? is daar ook een plan voor?
mrie schreef:Oh ben ik zo voor. Ik weet van stallen waar de paarden elkaar echt niet aan mogen raken. Waar de merries wel samen drachtig mogen zijn maar de veulens niet in een weide mogen. Waar paarden het heel normaal vinden om altijd alleen te staan en vanuit hun stal geen enkel ander paard te kunnen zien. Paarden die nog nooit de binnenkant van een bos gezien hebben ondanks dat ze er zo'n beetje naast wonen. En echt niet uit kwade zin, maar echt uit zorg en voorzichtig omgaan met. De motivatie is geheel juist, maar de uitwerking heeft niets meer met paarden houden te maken.