Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoudbloedKim schreef:Het is hier vlakbij.
Hoop ondanks dit heftige bericht dat niet alle asielzoekers/buitenlanders nu 'eng' worden gevonden.
benangelique schreef:donkere mannen of niet, het is mij ook eens overkomen. door een blanke, oudere man die berensterk was..
kortom, ga niet gelijk in de angstmodus
KoudbloedKim schreef:Het is hier vlakbij.
Hoop ondanks dit heftige bericht dat niet alle asielzoekers/buitenlanders nu 'eng' worden gevonden.
xDaim schreef:Helaas maak ik dit zelf ook dagelijks mee (ik word dan niet van mijn pony afgesleurd, maar wel omsingeld). Ik moet over een fietspad die langs het azc loopt, fietsend is er nog niet zo heel veel aan de hand (opmerkingen en daar blijft het bij) maar zodra ik ga wandelen met mijn pony of met de kar, dan word ik omsingeld, worden er dingen gezegd zoals: Ik hou van je schatje, waar woon je, en proberen ze ook mijn pony aan te raken. Behoorlijk intimiderend.
Vooral het stukje bij het bos waar ik langs moet om naar huis te kunnen waar verder bijna nooit iemand fietst behalve de azc'ers.
En nu moet ik eerlijk bekennen, lang niet alle asielzoekers zijn zo. Er zitten ook aardige, vrolijke mensen tussen die gedag zeggen of even een praatje met je komen maken. Maar helaas is het gros van de (jonge)mannen uit op hele andere dingen...
's Winters is het zo erg dat ik van mijn ouders niet alleen naar mijn pony mag fietsen...
KoudbloedKim schreef:In het bericht stond ook dat ze een paar kinderen die ze tegen kwam had gevraagd met haar mee te fietsen en dat die zijn gevlucht toen ze die mannen tegen kwamen.
Ze is uiteindelijk bij een boerderij het erf op gereden en is daar opgevangen.
Het is hier vlakbij.