Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaris schreef:Hmmm... apart, ik hoorde een ander verhaal dan het steiger verhaal.
Ik hoorde (uit vrij betrouwbare bron) dat het paard een krampentrekker is en dat het normaal goed te rijden was, maar op de een of andere manier is het been toch blijven 'hangen', het paard viel om en Inge is tussen paard en tussenwand terecht gekomen.
Het artikel van 1Limburg (dat ik heb aangeleverd) is ook een stukje uitgebreider/correcter.
bigone schreef:Blue_Eyes schreef:Nou ja, drie dagen in coma na zo'n suf valpartijtje valt niet echt mee... Maar ze is er nog. Hopelijk gaat het snel beter!
Ze hebben haar kunstmatig in coma gehouden, dat is net even anders.
gomir schreef:Nog nooit gehoord van iemand in coma houden vanwege een bloedpropje, maar misschien kan ik nog wat van de hoefslag leren.
Afschuwelijk ongeluk en drie dagen in slap (of dat nou door je hersenschade of de medicijnen is) is niet niets. Hopelijk zet het herstel zich zo voorspoedig voort!
gomir schreef:Nog nooit gehoord van iemand in coma houden vanwege een bloedpropje, maar misschien kan ik nog wat van de hoefslag leren.
Afschuwelijk ongeluk en drie dagen in slap (of dat nou door je hersenschade of de medicijnen is) is niet niets. Hopelijk zet het herstel zich zo voorspoedig voort!

Ayasha schreef:gomir schreef:Nog nooit gehoord van iemand in coma houden vanwege een bloedpropje, maar misschien kan ik nog wat van de hoefslag leren.
Ik ben nog thans drie weken in coma gehouden na een bloedpropje.
Zo kunnen ze je lijf en hersenen 'rust' geven zodat ze kunnen herstellen zonder gestoord te worden door allerhande prikkels van buiten af..