Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denk dat het best een bommetje is en dat zal nog moeten kunnen afvloeien eer ze echt met 'm tegen de grote jongens gaat rijden maar zoals ze zich al voor genomen heeft; Kilometers maken. Ik vind 'm achter ook niet heel fijn, vraag me af of dat van de spanning is. In de piaffe is het idd nog goed te zien (al is dat ook al een stuk beter) maar ook in de uitgestrekte draf, de passage en idd in de achterwaarts trekt ie 'm vreemd op. Wel fijn voor haar dat ze weer op weg is met een nieuwe naar de top.Ayasha schreef:Er is nog een boel werk aan maar er zit wel progressie in.Denk dat het best een bommetje is en dat zal nog moeten kunnen afvloeien eer ze echt met 'm tegen de grote jongens gaat rijden maar zoals ze zich al voor genomen heeft; Kilometers maken. Ik vind 'm achter ook niet heel fijn, vraag me af of dat van de spanning is. In de piaffe is het idd nog goed te zien (al is dat ook al een stuk beter) maar ook in de uitgestrekte draf, de passage en idd in de achterwaarts trekt ie 'm vreemd op. Wel fijn voor haar dat ze weer op weg is met een nieuwe naar de top.
Gek dat ie ondanks de spanning toch zo fijn stapt.
fleurtjeuh schreef:Ayasha schreef:Er is nog een boel werk aan maar er zit wel progressie in.Denk dat het best een bommetje is en dat zal nog moeten kunnen afvloeien eer ze echt met 'm tegen de grote jongens gaat rijden maar zoals ze zich al voor genomen heeft; Kilometers maken. Ik vind 'm achter ook niet heel fijn, vraag me af of dat van de spanning is. In de piaffe is het idd nog goed te zien (al is dat ook al een stuk beter) maar ook in de uitgestrekte draf, de passage en idd in de achterwaarts trekt ie 'm vreemd op. Wel fijn voor haar dat ze weer op weg is met een nieuwe naar de top.
Gek dat ie ondanks de spanning toch zo fijn stapt.
Misschien dat de spanning toch meevalt dan?
Vandaar dat het me verbaasde dat hij wel goed stapt. Met een beetje pech heeft ie gewoon zo'n hectische manier van bewegen... Al lijkt me dat niet als een bokker die er bij stond in een vorig topic zei dat ie bij het inrijden heel rustig over kwam.