Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaris schreef:Fout. Gaat in dit geval niet om de travellers.Als ze weten dat er een weddenschap was is er dus contact geweest met die kinderen.
Dublin... Ierland... ja hoor, ik heb alweer zo'n vaag vermoeden uit welke bevolkingsgroep die kinderen gekomen kunnen zijn. Het begint (weer eens) met de T. ben ik bang. Zou ook verklaren waarom niemand wilt zeggen wie het waren.
Amaris schreef:Dat laatste. Er zijn (delen) van wijken waar echt uitschot woont.Maar zo te lezen wel over types waar je niet blij van wordt? Iets vergelijkbaars dan of is het gewoon uitschot wat daar woont?
woppeke schreef:vaag verhaal. Dan bel je toch politie als je het ziet. Of spreekt die lui aan. We zijn veel te bang om in te grijpen. En idd triest dat kinderen dit doen. En zegt iets over hoe deze kinderen behandelt zijn, worden. Maar als we met zijn allen idd zelf net zo reageren op kinderen als deze kinderen op dieren dan zijn we niet beter. Ik lees afschuwelijke verwensingen. Dat is in mijn ogen net zo slecht. Kinderen moeten liefdevol begeleid worden. Alleen dan worden het goede volwassenen.
woppeke schreef:vaag verhaal. Dan bel je toch politie als je het ziet. Of spreekt die lui aan. We zijn veel te bang om in te grijpen. En idd triest dat kinderen dit doen. En zegt iets over hoe deze kinderen behandelt zijn, worden. Maar als we met zijn allen idd zelf net zo reageren op kinderen als deze kinderen op dieren dan zijn we niet beter. Ik lees afschuwelijke verwensingen. Dat is in mijn ogen net zo slecht. Kinderen moeten liefdevol begeleid worden. Alleen dan worden het goede volwassenen.