Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heleennn schreef:Dit snap ik niet, dat een ruiter als zij nog steeds aan de top kan eindigen. Niet anders dan gesleur in de bek van haar paarden. Ze is er reeds op aangesproken door de FEI maar dat leek helaas maar een lapmiddeltje en ze rijdt nu weer lekker door de bak met dezelfde rijstijl. Ik kan trouwens toch niet serieus de enige zijn die ziet dat dit paard niet tact zuiver loopt? Iets gek met de achterbenen, lijkt wel aan hanetred.
Niobe schreef:Heleennn schreef:Dit snap ik niet, dat een ruiter als zij nog steeds aan de top kan eindigen. Niet anders dan gesleur in de bek van haar paarden. Ze is er reeds op aangesproken door de FEI maar dat leek helaas maar een lapmiddeltje en ze rijdt nu weer lekker door de bak met dezelfde rijstijl. Ik kan trouwens toch niet serieus de enige zijn die ziet dat dit paard niet tact zuiver loopt? Iets gek met de achterbenen, lijkt wel aan hanetred.
Zie ik een filmpje over het hoofd ergens?
.
Heleennn schreef:Dit snap ik niet, dat een ruiter als zij nog steeds aan de top kan eindigen. Niet anders dan gesleur in de bek van haar paarden. Ze is er reeds op aangesproken door de FEI maar dat leek helaas maar een lapmiddeltje en ze rijdt nu weer lekker door de bak met dezelfde rijstijl. Ik kan trouwens toch niet serieus de enige zijn die ziet dat dit paard niet tact zuiver loopt? Iets gek met de achterbenen, lijkt wel aan hanetred.
Niobe schreef:Heleennn schreef:Dit snap ik niet, dat een ruiter als zij nog steeds aan de top kan eindigen. Niet anders dan gesleur in de bek van haar paarden. Ze is er reeds op aangesproken door de FEI maar dat leek helaas maar een lapmiddeltje en ze rijdt nu weer lekker door de bak met dezelfde rijstijl. Ik kan trouwens toch niet serieus de enige zijn die ziet dat dit paard niet tact zuiver loopt? Iets gek met de achterbenen, lijkt wel aan hanetred.
Zie ik een filmpje over het hoofd ergens?
Heleennn schreef:Best een tijd geleden al, naar aanleiding van een erg hardhandige proef op een groot concours. Een EK dacht ik. Ze heeft toen een waarschuwing op het protocol gekregen (geen officiële waarschuwing denk ik) dat het dringend wat zachter moest allemaal.
dressuur is gewoon een jurysport. Dus je kan er zo over denken als de meeste doen. De jury die erbij was dacht hier anders over. En deze gaf haar de punten die zij in hun ogen verdiende. Wees gewoon blij voor haar, en ga anders ergens anders lopen chagrijnen....Suelza schreef:Ik zat naast de jury te schrijven en vond het echt geen slechte of vervelende proef om naar te kijken en kon me wel vinden in de punten! Overigens hadden de jury bij C en H exact dezelfde punten gegeven en waren dus erg eensgezind in hun oordeel. Op basis van de op dat moment verreden proef en het op dat moment gegeven beeld een terechte tweede plaats denk ik...
R12312 schreef:Heleennn schreef:Best een tijd geleden al, naar aanleiding van een erg hardhandige proef op een groot concours. Een EK dacht ik. Ze heeft toen een waarschuwing op het protocol gekregen (geen officiële waarschuwing denk ik) dat het dringend wat zachter moest allemaal.
Kun je dit officieel bevestigen? Want het komt mij als dom gelul over.