Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Woordvoerster Hanneke Hegeman van de SHJ: ‘Wat de KNHS ons vraagt, gaat lijnrecht tegen de vrijheid van meningsuiting in. We mogen ons niet meer negatief uitlaten over de KNHS, over collega-juryleden, over organiserende verenigingen of instanties… ook als we (privé) slechte ervaringen met een sponsor hebben, mogen we daar niks over naar buiten brengen.’
Citaat:Anton Binnenmars, directeur sport KNHS: (...) 'Iedereen die voor faire sport is zal geen probleem hebben met het ondertekenen, wil je dit niet dan schorten we de bevoegdheid op.’
Anoeska27 schreef:Suzanne F. schreef:Ben ik even blij dat ik per 1 januari zelf afscheid heb genomen als jurylid van de KNHS.
Ik heb er geen goed woord voor over.
Heb je de brief gelezen Suzanne? Want die is echt niet zo dramatisch als het SHJ schetst.
Suzanne F. schreef:Ik heb de brief niet gelezen maar er zijn veel meer dingen waar ik moeite mee had, dit is echt niet het enige. Maar het verbaast me niks. Als jurylid moet je heel veel geven en heel weinig nemen. En heel veel over je heen laten komen.
daffodil schreef:Dikke onzin en een hoop bombarie om niks! Ik vind het veel en veel kwalijker dat de SHJ dit naar buiten brengt alsof ze bij de 1600 leden nagevraagd hebben wat die ervan vinden. Dat is dus echt niet gebeurd, sterker nog, dit persbericht wordt naar buiten gebracht terwijl het gros van de juryleden die hele brief nog niet eens gelezen hebben! Pure stemmingmakerij....
In de brief staat niets nieuws dus ik begrijp de ophef niet, ook zonder ondertekening heb je en had je je eraan te houden. Niks meer dan dat want je hanteert de reglementen toch, daar staat dit ook in. Als je je zo druk maakt dat je je niet aan de regels van de KNHS wil houden, stop dan met jureren. Dat is ook een optie hè, niemand houdt je tegen!
daffodil schreef:Dikke onzin en een hoop bombarie om niks! Ik vind het veel en veel kwalijker dat de SHJ dit naar buiten brengt alsof ze bij de 1600 leden nagevraagd hebben wat die ervan vinden. Dat is dus echt niet gebeurd, sterker nog, dit persbericht wordt naar buiten gebracht terwijl het gros van de juryleden die hele brief nog niet eens gelezen hebben! Pure stemmingmakerij....
In de brief staat niets nieuws dus ik begrijp de ophef niet, ook zonder ondertekening heb je en had je je eraan te houden. Niks meer dan dat want je hanteert de reglementen toch, daar staat dit ook in. Als je je zo druk maakt dat je je niet aan de regels van de KNHS wil houden, stop dan met jureren. Dat is ook een optie hè, niemand houdt je tegen!
R12312 schreef:Ik snap dat er veel tegenstand vanuit de jury's is, maar ik begrijp deze ontwikkeling wel en het zal helaas wel nodig zijn.