Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maeve schreef:Ik zie een paar dingen.
Los gaas in de stal, wat gescheurd is en waar scherpe stukken aan kunnen zitten.
Houtje touwtje stallen, grote bende, allerlei troep. Kan onveilig zijn.
(In deze context iets minder interessant maar het viel me wel op: Op de foto's kun je de ribben van de merrie tellen, en waar de vrouw geinterviewd wordt, zie je op de achtergrond een bont paard waar je ook de ribben van kunt tellen.)
Dit is één paard in een stal met meerdere paarden. Een inbreker heeft dus 7 honden omzeild, en een stal gekozen waarin 2 trekpaarden stonden, om daar iets mee uit te vreten? Ik persoonlijk vermoed meer een ongeluk door de onveilige stallingssituatie. Er wordt tegenwoordig meteen geroepen dat er een dierenbeul is, groot deel van de tijd is het zoveel logischer dat ze zelf iets doms hebben gedaan, of wellicht elkaar verwond hebben.
vreemd verhaal ponyparadijs schreef:Lukie misschien die foto in link plaatsen want dit is wel extreem confronterend
Honden zijn NIET aangeslagen
Honden zitten in de boerderij begreep ik dus die zouden hoe dan ook gehoord worden
Maeve schreef:Ik zie een paar dingen.
Los gaas in de stal, wat gescheurd is en waar scherpe stukken aan kunnen zitten.
Houtje touwtje stallen, grote bende, allerlei troep. Kan onveilig zijn.
(In deze context iets minder interessant maar het viel me wel op: Op de foto's kun je de ribben van de merrie tellen, en waar de vrouw geinterviewd wordt, zie je op de achtergrond een bont paard waar je ook de ribben van kunt tellen.)
Dit is één paard in een stal met meerdere paarden. Een inbreker heeft dus 7 honden omzeild, en een stal gekozen waarin 2 trekpaarden stonden, om daar iets mee uit te vreten? Ik persoonlijk vermoed meer een ongeluk door de onveilige stallingssituatie. Er wordt tegenwoordig meteen geroepen dat er een dierenbeul is, groot deel van de tijd is het zoveel logischer dat ze zelf iets doms hebben gedaan, of wellicht elkaar verwond hebben.
Yenni schreef:Ik mag het misschien niet zeggen hoor maar je zou bijna denken dat het een bekende van de eigenaresse is. Als honden niet aanslaan moeten ze of heel diep slapen of het moet een bekende zijn....
Vreselijk voor de eigenaresse. Rip
Maeve schreef:Yenni schreef:Ik mag het misschien niet zeggen hoor maar je zou bijna denken dat het een bekende van de eigenaresse is. Als honden niet aanslaan moeten ze of heel diep slapen of het moet een bekende zijn....
Vreselijk voor de eigenaresse. Rip
Er werd mij net verteld dat speculeren over de oorzaak niet gepast is.