Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leeneliefje schreef:wat een gaaf dier! Ben super benieuwd naar deze combinatie als ze wat meer gewend zijn aan elkaar. Dat zit die slof er ook vast niet meer aan
listiglistje schreef:leeneliefje schreef:wat een gaaf dier! Ben super benieuwd naar deze combinatie als ze wat meer gewend zijn aan elkaar. Dat zit die slof er ook vast niet meer aan
Precies dit, Joyce is een superfijne eerlijke amazone, ze hoeft zich echt niet meer te bewijzen qua opleiden van paarden!
Leuk dat ze steeds meer KWPN goedgekeurde hengsten te rijden krijgt
de ruiter die ze niet kunnen gebruiken, die zijn pas eng!
Sjoert schreef:Joolien, ik denk dat je je moet realiseren dat dit alles behalve een presentatie video is. Dan waren er nl witte bandages en wit dekje. Daarnaast was er dan geen slof en wel een cap.
Dit is denk ik een filmpje die (vermoedelijk) de eigenaar in al zijn enthousiasme op YT heeft gezet waarbij het vast niet de bedoeling was dat en masse werd bekeken.
Sjoert schreef:Joolien, ik denk dat je je moet realiseren dat dit alles behalve een presentatie video is. Dan waren er nl witte bandages en wit dekje. Daarnaast was er dan geen slof en wel een cap.
Dit is denk ik een filmpje die (vermoedelijk) de eigenaar in al zijn enthousiasme op YT heeft gezet waarbij het vast niet de bedoeling was dat en masse werd bekeken.

Ayasha schreef:Tsja maar zo zie je wel ineens waar die mooie stille hoofdhouding vandaan komt he.
Los hangt ie nl alles behalve. Deze krijgt de neus echt niet op de loodlijn zonder druk te hebben vd slof.
Janine1990 schreef:Ayasha schreef:Tsja maar zo zie je wel ineens waar die mooie stille hoofdhouding vandaan komt he.
Los hangt ie nl alles behalve. Deze krijgt de neus echt niet op de loodlijn zonder druk te hebben vd slof.
Meeste paarden gaan onder druk van de slof doorknikken en ver achter de loodlijn lopen.
Dus ik betwijfel of deze slofteugel in de handen van deze kundige amazone daadwerkelijk misbruikt wordt, zoals men het liefste ziet hier op Bokt.
KellyDV schreef:Ik vind de slof er niet strak aan zitten..
Wel vind ik dat ie wat te ver achter de loodlijn loopt, maar het is een jong paard met een slechte balans.
Vergeleken met hoe ie eerst liep, zie je nu een paard met VEEL meer souplesse!!
Ik zou zo zeggen, vergelijk het hier maar eens mee:
[ Video ]
Ayasha schreef:Janine1990 schreef:Meeste paarden gaan onder druk van de slof doorknikken en ver achter de loodlijn lopen.
Dus ik betwijfel of deze slofteugel in de handen van deze kundige amazone daadwerkelijk misbruikt wordt, zoals men het liefste ziet hier op Bokt.
Want deze loopt zo netjes op de loodlijn en helemaal niet doorgeknikt?
youngster schreef:Het is een 4 jarig paard in een trainingsfilmpje. Ik vraag me af of degene met commentaar het zoveel beter kunnen....
DeMolenhoek schreef:youngster schreef:Het is een 4 jarig paard in een trainingsfilmpje. Ik vraag me af of degene met commentaar het zoveel beter kunnen....
Ja wel, mijn 4 jarige ging met haar hoofd toch nooit opeens een heel stuk opzij omdat ik zo streng was met mijn hand en liep echt niet zo in de krul hoor. Ja, ze was 4 en haar neusje kwam net voor de loodlijn, maar achter de loodlijn heb je deze nooit gezien. Je ziet het hoofd gewoon heen en weer gaan van het gezeul erin. Dit is gewoon fout.
Joolien schreef:Nee hoor Molenhoek. Bevestigd voor mij maar weer de verneukerij van de paardensport. Vooral dat sommige mensen hier zeggen dat er geen misbruik wordt gemaakt van de slof. Ik vind het eng dat mensen dit normaal vinden. Zet die kop maar lekker vast, en laat m lekker in een valse knik rond vliegen.