Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Dat ze een stel zijn weet ik wel, maar getrouwd? Dat is nieuw voor me...![]()
Maar wat ik me afvraag, deze lijst is toch op basis van punten? Dus hoe meer wedstrijden hoe hoger de ranking?
Dat is toch stom? Laat ze lekker een gemiddelde maken, veel redelijker...
cam schreef:Janine1990 schreef:Dat ze een stel zijn weet ik wel, maar getrouwd? Dat is nieuw voor me...![]()
Maar wat ik me afvraag, deze lijst is toch op basis van punten? Dus hoe meer wedstrijden hoe hoger de ranking?
Dat is toch stom? Laat ze lekker een gemiddelde maken, veel redelijker...
Er staat partner, geloof ook niet dat ze zijn getrouwd.
Jotoma schreef:Er staat ook nergens dat ze getrouwd zijn. Dan stond er wel man of echtgenoot ipv partner.
Ontopic: komen gal en Undercover nog wel weer eens in actie?

(getrouwd of niet) Jotoma schreef:Ontopic: komen gal en Undercover nog wel weer eens in actie?
oji schreef:Jotoma schreef:Ontopic: komen gal en Undercover nog wel weer eens in actie?
Dat vraag ik me ook af. Na het debacle van het EK was de conclusie toch dat ze voor Undercover een manier moesten vinden om om te leren gaan met dergelijke grote arena's en druk. Ik was vooral nieuwsgierig hoe ze dat zouden aanpakken maar sindsdien radiostilte rondom Undercover. Grote wedstrijden is toch het enige waar je die situatie enigszins kan oefenen. Het feit dat ie daarvan weggehouden wordt doet bij mij de vraag rijzen of Undercover nog wel als troef voor de OS wordt gezien, of dat hij daarvoor al is afgeschreven. Persoonlijk zou ik dat niet zo heel erg vinden, vindt het sowieso geen fijne combinatie om naar te kijken.