Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nachtlampje schreef:Ach kom op. Die man stapt een rondje met zijn paard aan de hand! Als je daar zo mieren*kerig over gaat doen verdien je wat mij betreft een komkommer in je achterste
Eirikur schreef:Tenzij er meer aan de hand is dat in het bericht niet wordt gemeld, lijkt mij dit een typisch gevalletje van een regel naar de letter interpreteren ipv. naar de geest. Formeel zal het een correcte beslissing zijn, maar aan de menselijke maat wordt volledig voorbijgegaan. Wat een minne hufters.
heb je maar gequote, want kan het niet beter verwoorden. Helemaal met je eens.daffie1986 schreef:Eirikur schreef:Wat een minne hufters.
Sorry? Als ruiter en amazone dien je gewoon de regels te kennen. Ik vind het heus sneu voor hem maar volgens de FEI dien je zelf te handelen volgens de regels, dat je deze dus niet opvolgt is zijn eigen stomme rotschuld!
Jennyj01 schreef:daffie1986 schreef:
Sorry? Als ruiter en amazone dien je gewoon de regels te kennen. Ik vind het heus sneu voor hem maar volgens de FEI dien je zelf te handelen volgens de regels, dat je deze dus niet opvolgt is zijn eigen stomme rotschuld!
Maar dat betekend ook voor de mensen die er werken. En degene aan de deur wist het ook niet.
Citaat:Regel 159.5.5 is idd duidelijk genoeg,
Automatic Disqualification for the entire Event of a Horse that was found to have left the restricted area without permission;
daffie1986 schreef:Nachtlampje schreef:Ach kom op. Die man stapt een rondje met zijn paard aan de hand! Als je daar zo mieren*kerig over gaat doen verdien je wat mij betreft een komkommer in je achterste
Paarden moeten o.a. door een veearts goedgekeurd worden alvorens het terrein te verlaten. Regels zijn regels en daar moet je je gewoon aanhouden en niet vervolgens de schuld op een ander afschuiven dat je de regels niet kent.
BMHP schreef:I am still boiling over the elimination of Richard Howley!
Voor de geintresseerden oa. de namen van de **** jury:
https://www.facebook.com/AnnouncerFrank ... 52325716:0
fleurtjeuh schreef:BMHP schreef:I am still boiling over the elimination of Richard Howley!
Voor de geintresseerden oa. de namen van de **** jury:
https://www.facebook.com/AnnouncerFrank ... 52325716:0
Ik snap waarom hij zo reageerd, maar beetje over de top heftig vind ik het wel.
En waarom zo die mensen lynchen door ze bij naam te noemen?
fleurtjeuh schreef:.....
Ja, de Official had hem bij de poort naar buiten tegen moeten houden, of hem er op attent moeten maken. Dat zou wel zo netjes zijn geweest....