Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Riel schreef:Lijkt mij een mooie oplossing! Toots is ook niet meer het jongste paard en nu is het moment voor hem om er nog eens goed voor te gaan op de OS. Succes aan de nieuwe amazone.
bigone schreef:Riel schreef:Lijkt mij een mooie oplossing! Toots is ook niet meer het jongste paard en nu is het moment voor hem om er nog eens goed voor te gaan op de OS. Succes aan de nieuwe amazone.
Lijkt mij eerder een geval van nog even cashen. Hij is nu weer gezond en is dus geld waard, begrijpelijk, de schoorsteen moet roken en heel eerlijk, in Nederland zo even in de OS ploeg rijden was een lange en zeer onzekere weg geworden, we hebben veel meer toppers.
Timo schreef:* http://www.bokt.nl / http://www.academybartels.com
De grote zware ruin is lange tijd geblesseerd geweest. In augustus verscheen de combinatie weer in de dressuurring, in Intermediaire II. Tijdens Geldrop Hippique is de combinatie weer succesvol terug op Grand Prix-niveau, waarop vele scores van ruim boven de 71% volgden.
purkie schreef:Het lijkt mij slim om niet zwanger te worden als je als topsporter serieus naar Rio toewerkt als combinatie.
Het oog in de titel verwijst m.i naar een tweede keus voor Imke(veel concurrentie Nederlands team),
dan is dit Japanse team wellicht het hoogst haalbare voor Toots.
Good Luck to Japan!
purkie schreef:Het lijkt mij slim om niet zwanger te worden als je als topsporter serieus naar Rio toewerkt als combinatie.
Het oog in de titel verwijst m.i naar een tweede keus voor Imke(veel concurrentie Nederlands team),
Good Luck to Japan!
Rinske schreef:Ja want dat plan je zo even in je agenda. Rio is veeel belangrijker dan een kind idd.
Rinske schreef:purkie schreef:Het lijkt mij slim om niet zwanger te worden als je als topsporter serieus naar Rio toewerkt als combinatie.
Good Luck to Japan!
Ja want dat plan je zo even in je agenda. Rio is veeel belangrijker dan een kind idd.
_San87_ schreef:Tuurlijk houden vrouwelijke topsporters daar rekening mee! De OS zijn geen kattepis en je komt er ook niet zomaar.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:Tuurlijk houden vrouwelijke topsporters daar rekening mee! De OS zijn geen kattepis en je komt er ook niet zomaar.
Maar is dat na 2 keer de OS nog belangrijk als je 38 bent?
Je paard 16 is en de Nederlandse top behoorlijk breed is? Niet sprekend over de wereldtop... Is een individuele 11e plaats nog haalbaar?