Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jansje73 schreef:Wat een super actie van Charlotte ! Maar hoeveel paarden kan zij dan opvangen ?
Anoniem schreef:Hoe veel paarden heeft ze zelf opgevangen?
Crazy_boon schreef:Anoniem schreef:Hoe veel paarden heeft ze zelf opgevangen?
Een beetje uit de regio voor haar......
Sommige mensen halen ook het negatieve uit de beste van intenties.
Wel een mooie actie om haar 'fans' hiervoor te kunnen samen spannen, dit zouden ze ook voor andere dieren als paarden ook moeten organiseren, in york staan er weien vol met koeien in water tot hun nek....
Anoniem schreef:Waar staat dat ik het afkeur Janine?
Ik vraag enkel hoeveel paarden Charlotte zelf heeft opgevangen.
Citaat:De overvloedige regen en overstromingen in Engeland treft ook veel paardeneigenaren. Charlotte Dujardin, de Olympisch kampioene dressuur afkomstig uit Groot Brittannië, deed via haar Facebookpagina een oproep voor tijdelijk onderdak voor paarden in overstroomde gebieden, stro en hooi. Daarop kwamen honderden reacties. Dujardin schreef aan het eind van de dag gisteren: 'Your offers to help those in need during the floods are just overwhelming. Brings a new meaning to 'Better Together' I hope those who need the help have taken some of the offers up. Seriously well done everyone. This is amazing x.' Facebook / HorsUs - See more at: http://www.horsus.nl/artikel/15278/char ... hmArZ.dpuf
sylva schreef:Wat is het punt van je vraag dan? Waarom wil je perse weten hoeveel paarden ze heeft opgevangen? Waarom zou je je dat überhaupt afvragen?
Ze is ambassadeur van Brooke, heeft een verwaarloosd veulen voorzien van medische zorg, geadopteerd en in haar bezit gehouden en heeft momenteel een veiling lopen waar de totale opbrengst van naar Brooke gaat.
Daarnaast doet ze mee aan tal van andere charity's.
Maar nee, awareness oproepen, zelf geen paarden opvangen op de yard van Carl Hester waar ze slechts werkt en niet woont en waar oa Valegro, Utophia en Nip Tuck staan en wat kilometers verder gebeurd is te min?
Dat ze slechts 100-en reacties heeft opgewekt en mensen in de buurt zich daarom geroepen voelen om paarden op te vangen is te min?
Lijkt me meer als menigeen doet toch?