Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zoe_97 schreef:Iedereen heeft het hier over arm dier. Ik zou eerder arme patiënt zeggen. Die werd met spoed overgebracht dus sowieso wel ernstig, hopelijk kon die nog optijd in het ziekenhuis zijn! Pas later zou ik aan het dier gaan denken. Bij zulke dingen vraag je je dan toch af hoe zo'n dier is kunnen uitbreken.
Zoe_97 schreef:Iedereen heeft het hier over arm dier. Ik zou eerder arme patiënt zeggen. Die werd met spoed overgebracht dus sowieso wel ernstig, hopelijk kon die nog optijd in het ziekenhuis zijn! Pas later zou ik aan het dier gaan denken. Bij zulke dingen vraag je je dan toch af hoe zo'n dier is kunnen uitbreken.
Zoe_97 schreef:Je hebt altijd idioten die een draad met opzet kapot maken, je kunt daar verder niemand de schuld van geven.Iedereen heeft het hier over arm dier. Ik zou eerder arme patiënt zeggen. Die werd met spoed overgebracht dus sowieso wel ernstig, hopelijk kon die nog optijd in het ziekenhuis zijn! Pas later zou ik aan het dier gaan denken. Bij zulke dingen vraag je je dan toch af hoe zo'n dier is kunnen uitbreken.