Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onpaard schreef:Toch leuk dat ze je nog steeds meisje noemen.
Vervelend dat je gevallen bent. Strekte ik hoop dat je niet erg gewond bent.

AfricanLady schreef:Wel apart dat degene 22 december zich heeft aangemeld en hier pas 2 post heeft geplaatst.
Maar oke sterkte gewenst voelt vast niet lekker botbreuken in je gezicht
Veel beterschap gewenst
Nikki schreef:Ik ken genoeg mensen op die stal en heb het nog niet eens gehoord. Bizar dat het dan al wel door de media is opgepikt, en het hier dan te lezen.
Sigrid67 schreef:AfricanLady schreef:Wel apart dat degene 22 december zich heeft aangemeld en hier pas 2 post heeft geplaatst.
Maar oke sterkte gewenst voelt vast niet lekker botbreuken in je gezicht
Veel beterschap gewenst
Dat heb je als er op stal geruchten gaan dat je (met verkeerde berichten) op bokt staat. Ik hou er niet zo van als er iets over mij geschreven wordt en al helemaal niet als het niet klopt. Zo raar en apart is dat dus niet.
Sigrid67 schreef:[naam] schreef:Ik ken genoeg mensen op die stal en heb het nog niet eens gehoord. Bizar dat het dan al wel door de media is opgepikt, en het hier dan te lezen.
Ik werd erop gewezen door de staleigenaar vanmiddag. Was ook helemaal verbaasd, zeker als je gaat googelen, staat t/m de hoefslagsite en al! Maar zo gaat dat: deze mensen lopen met een pieper en als ze in de buurt zijn, gaan ze er direct op af. Vind ik overigens geen enkel probleem hoor! Maar nu het mezelf betreft, realiseer ik me dat je dit soort nieuwsberichten dus echt niet altijd 100% kunt vertrouwen! haha.