Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snorlex schreef:"We staan echt in verbinding met ruiters, verenigingen, manegehouders en fans in Nederland.”
Mwah...
Ilco schreef:Ik voel een flinke voorhoging van de contributie en startpassen aankomen voor 2017...
Citaat:De maatschappelijke betekenis van de sport neemt toe en de KNHS wil het clubhuis zijn voor alle paardenliefhebbers.
Citaat:We staan echt in verbinding met ruiters, verenigingen, manegehouders en fans in Nederland.
Ilco schreef:Ik voel een flinke voorhoging van de contributie en startpassen aankomen voor 2017...
Free2 schreef:Snorlex schreef:"We staan echt in verbinding met ruiters, verenigingen, manegehouders en fans in Nederland.”
Mwah...
Lees: "We financieren de topruiters in Nederland met het geld dat basisruiters, verenigingen, manegehouders en fans in Nederland aan ons moeten afdragen."
Sammie schreef:Dat gaat er als dit zo doorgaat vermoedelijk binnenkort ook wel van komen.. Maar idd iemand zal het voortouw moeten nemen.
Neem nou dat talentenplan.. Als iets geschrapt kan worden is dat het wel... 99% van die club redt het prima omdat paps, mams, stal x t/m z of een ander familielid wel voor meeliften kan zorgen.
Sammie schreef:Neem nou dat talentenplan.. Als iets geschrapt kan worden is dat het wel... 99% van die club redt het prima omdat paps, mams, stal x t/m z of een ander familielid wel voor meeliften kan zorgen.
. luxje schreef:TurdusMerula schreef:Luxje, als je andere disciplines wil starten kun je terecht bij nvvr, nhav, enz.
Ik niet hoor, ik rij op het moment helemaal niet..., maar ik vind het wel van de zotte dat mijn (verplichte) knhs lidmaatschap duurder is, dan de contributie van mijn vereniging als steunend lid...
SemperFi schreef:Sammie schreef:Neem nou dat talentenplan.. Als iets geschrapt kan worden is dat het wel... 99% van die club redt het prima omdat paps, mams, stal x t/m z of een ander familielid wel voor meeliften kan zorgen.
Het talentenplan in zijn geheel? Dus ook de regiotrainingen? In dat geval; Wat een onzin, jouw opmerking. Ik heb er zelf ook een jaar ingezeten. Gewoon door goed rijden en hard werken en zorgen dat je de instructies omzet in acties. Naast het educatieve deel zijn er ook vele andere voordelen aan verbonden. Ik heb het zeker als positief ervaren.