Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tine10 schreef:Ik mag toch aannemen dat de DA daar rekening mee heeft gehouden.
tine10 schreef:Ik mag toch aannemen dat de DA daar rekening mee heeft gehouden.
JoyCiej007 schreef:tine10 schreef:Ik mag toch aannemen dat de DA daar rekening mee heeft gehouden.
Ja vast wel, maar ook een DA kan niet altijd alles zien/weten.... plat gezegd... een stok oid of dus het enorme apparaat van een hengst kunnen beide leiden tot flinke schade met bijv daarbij geperforeerde darm. Merries waar ik het over had zijn gedekt "in het verkeerde gaatje" om het maar zo te noemen. .... nou die waren er slecht aan toe. Volgens mij heeft er zelfs een topic op bokt jaren geleden over gelopen, met iemand die dus een merrie had die dit is overkomen.
steheini schreef:Ik reageer nooit op deze pagina's maar nu dus wel , als er een stuk hout uit de rectum van een paard word gehaald lijkt het me dat een jonge hengst die al een hele tijd samen stonden deze er niet in heeft gestopt
Het paard hebben ze in moeten laten slapen jammer van de reacties van sommige mensen.
Rongyos schreef:Via de FB pagina van de eigenaar van het paard:
"Dader is gesignaleerd op klaarlichte dag tussen 09.00 en 10.00 uur liep over de wei paar keer rond de 1.70 donker petje op camouflage broek aan."
steheini schreef:Ik reageer nooit op deze pagina's maar nu dus wel , als er een stuk hout uit de rectum van een paard word gehaald lijkt het me dat een jonge hengst die al een hele tijd samen stonden deze er niet in heeft gestopt
Het paard hebben ze in moeten laten slapen jammer van de reacties van sommige mensen.