Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?Sappos schreef:Ach die arme man met die wormenspuitenmaarja heb weer voor een jaartje liggen.
Zo'n gezeik, door die recepten wordt er veel minder ontwormd volgens mij.
Sammie schreef:Tobbes schreef:Wormmiddel is gewoon een juiste term ervoor.Wormmiddel?
Ze zullen wel ontwormingsmiddel bedoelen.Wormenspuit is een wormmiddel. Eigenlijk gebruik je met ontwormingsmiddel een onnodig lang woor ervoor
zie het woord woor.
dravergekkie schreef:Sappos schreef:Ach die arme man met die wormenspuitenmaarja heb weer voor een jaartje liggen.
Weet het wel zeker.
Bij veel da's moet je ook nog eens verplicht mestonderzoek doen voordat je überhaupt een kuur mee krijgt.
) Airborn schreef:Sappos schreef:Ach die arme man met die wormenspuitenmaarja heb weer voor een jaartje liggen.
Laat dat nou net de bedoeling zijn... Er wordt teveel ontwormt en ondoordacht ontwormt en mensen zien ontwormmiddelen veel te veel als een onschuldig iets.
StalNollie schreef:Ach, van een lichte wormenbesmetting gaat een paard niet dood, maar van onbehandelbare (resistente) wormen mogelijk wel.mee eens, maar beter teveel als te weinig in mijn ogen. nu staan er een hoop paarden met wormen.
incl die van mijn enkele maanden geleden.
kohtje schreef:Dat staat toch gewoon op die spuit, wat er in zit en hoeveel je moet geven?
StalNollie schreef:Airborn schreef:
Laat dat nou net de bedoeling zijn... Er wordt teveel ontwormt en ondoordacht ontwormt en mensen zien ontwormmiddelen veel te veel als een onschuldig iets.
mee eens, maar beter teveel als te weinig in mijn ogen. nu staan er een hoop paarden met wormen.
incl die van mijn enkele maanden geleden.
StalNollie schreef:maar als ze er gewoon voor zorgen dat na zoveel jaar de inhoud van spuiten word aangepast is het grootste deel van het probleem 'immuniteit' ook opgelost.