Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiave schreef:Hou je hond gewoon aangelijnd als ze zich niet kunnen gedragen wanneer ze loslopen. Echt... Ze zullen maar een kind te grazen nemen.
8nnemiek schreef:Het moet blijkbaar bij veel mensen eerst flink mis gaan voordat ze verstandig worden en hun honden aanlijnen en muilkorven als ze een gevaar vormen.. Ik hoop dat de eigenaar van de honden alle onkosten mag vergoeden, plus een flinke boete en een verplichte hondentraining..
love_western schreef:Waarom gelijk spuitje?
Er staat te weinig info in om goed te oordelen.
Tussen ontsnappen en expres los laten lopen, terwijl je weet dat ze aanvallen. Is een zeer groot verschil.
Tobbes schreef:love_western schreef:Waarom gelijk spuitje?
Er staat te weinig info in om goed te oordelen.
Tussen ontsnappen en expres los laten lopen, terwijl je weet dat ze aanvallen. Is een zeer groot verschil.
Als je weet dat je zulke gevaarlijke honden hebt dan neem je toch wel een extra zekerheid om muilkorf om te doen naast de lijn?
? fam022 schreef:Boeie hoe en wat! Aanvallen is onbetrouwbaar dus spuit erin. Geen discussie over mogelijk
Loveskary schreef:fam022 schreef:Boeie hoe en wat! Aanvallen is onbetrouwbaar dus spuit erin. Geen discussie over mogelijk
Eens ik heb ook een herder en die komt echt niet los valt een andere loslopende hond de mijne aan laat ik de mijne gewoon los hij moet zich verdedigen en dat is al eens gebeurd dat dat mens zei houd je hond bij je,ik hallo zij had hem los lopen enne ik laat de mijne niet bijten door zon loslopend beest van een ander.