Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een onzin om daar onderzoek naar te gaan doen Liselot schreef:Daar bestaan toch gewoon goede sportBH's voorWat een onzin om daar onderzoek naar te gaan doen
Sammyoo schreef:Dat kan toch nooit een representatieve steekproef zijn geweest?Of hebben die Engelse vrouwen zulke grote borsten?

KellyR schreef:Liselot schreef:Daar bestaan toch gewoon goede sportBH's voorWat een onzin om daar onderzoek naar te gaan doen
Lekker zwart wit... Ooit een sportbh geprobeerd met groter dan cup D?![]()
Het helpt met bepaalde sporten, maar doorzitten op een paard (of op de meeste) geeft toch heen veel beweging door en daar kan een sportbh niet tegenop werken. Misschien wel als ie zo strak zit dat je bijna niet meer ademen, maar dat rijdt nou ook weer niet heel prettig.
En dit onderzoek is niet ter behoeve van een nieuwe sportbh maar het onderzoek is om te kijken of vrouwen hier hinder aan ervaren. En als een groot deel hinder ervaart, wat dus zo is, gaat er pas nagedacht worden over een eventuele oplossing.
Kiki1995 schreef:Sportbh + cup D + paard = pijn. Die sportbh's vangen toch niet zoveel schokken op met het rijden als je zou willen. Ik denk dat mijn BH's met beugel nog net wat betere steun geven met het rijden.
Toch wel lastig, doorzitten doe ik niet heel veel, dus daar heb ik niet veel last van. Wel lastig als je continue alles rond voelt zwabberen

veel te gevoelig, ik ga wel wandelen dan. Maar normaal met een goede bh is het prima te doen, hoewel ik het vaak wel voel Anoniem schreef:Kiki1995 schreef:Sportbh + cup D + paard = pijn. Die sportbh's vangen toch niet zoveel schokken op met het rijden als je zou willen. Ik denk dat mijn BH's met beugel nog net wat betere steun geven met het rijden.
Toch wel lastig, doorzitten doe ik niet heel veel, dus daar heb ik niet veel last van. Wel lastig als je continue alles rond voelt zwabberen
Wat balen!
Zelf heb ik nog een maatje groter, maar nergens last van.
Heb een sport BH vd Victoria's secret. Misschien wat om naar te kijken?
. Een goede bh en opletten wat ik doe, op pijnlijke dagen een bp aan dan gaat het prima. Maar mij weerhouden van rijden? Nee daarvoor geniet ik teveel.