Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Lusitana; in het dekje of niet (wat ik betwijfel maar oke). Als je zo met je been "hulpen" geeft bij de mijne dan geeft ie je vliegles. En gelijk heeft ie.
Lusitana schreef:Ayasha schreef:Lusitana; in het dekje of niet (wat ik betwijfel maar oke). Als je zo met je been "hulpen" geeft bij de mijne dan geeft ie je vliegles. En gelijk heeft ie.
Dat zei ik dus óók, dat het wél overdreven was.
Soms doen ruiters gewoon veel te moeilijk..
Als je ziet hoe springruiters als kind al galopwissels rijden en dat vergelijkt met hoe moeilijk sommige dressuurruiters er over doen....
Ayasha schreef:Alleen jammer dat die spoor elk keer halvelinge in de lies geramd wordt voor een recodje te breken.
bigone schreef:Ayasha schreef:Alleen jammer dat die spoor elk keer halvelinge in de lies geramd wordt voor een recodje te breken.
Ben het vaak met je eens maar kijk eens heel even goed, zet je leesbril op en dan zie je dat zij alleen haar been naar achteren legt, ze raakt zelfs het dekje niet met de spoor.
bigone schreef:Ayasha schreef:Alleen jammer dat die spoor elk keer halvelinge in de lies geramd wordt voor een recodje te breken.
Ben het vaak met je eens maar kijk eens heel even goed, zet je leesbril op en dan zie je dat zij alleen haar been naar achteren legt, ze raakt zelfs het dekje niet met de spoor.