Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:En hier op Bokt wordt altijd zo mooi geschetst dat hanetred helemaal niet erg is. Dat je daar gewoon wedstrijden mee kan rijden.
vur schreef:Hanetred is misschien ook niet zo erg. Daar heb ik niet genoeg verstand van om daar iets zinnigs over te zeggen. Maar het hoort volgens mij niet en in een dressuurproef al helemaal niet. Een jury hoeft zich dan van mij niet af te vragen of het paard pijn heeft. Het is gewoonweg niet in orde, dus lijkt mij dat vd Harst prima heeft gehandeld.
Urielle schreef:R12312 schreef:Overigens zijn het bemerkingen waarop ik persoonlijk een paard zou laten staan.En voor 2000 euro ermee dekken in 2000 jaar niet
Is het een erfelijk gebrek?
pillow schreef:Als het dier in draf wel regelmatig en goed loopt heeft hij geen pijn lijkt me. Dus zal het wel hanetred zijn. Inderdaad loopt Premier grand prix met hanetred het is geen gezicht en die moet op de stap ook wel onvoldoendes scoren. Maar ja als je dan op de rest wel goed scoort kom je er wel
R12312 schreef:Urielle schreef:Ik heb het mee gevolgd maar ik vroeg Me ineens af of hanetred erfelijk is
Na wat googlen begrijp ik dat het niet uitgesloten is dat het erfelijk is.