Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura01234 schreef:Duidelijk dat er extra uitleg wordt toegevoegd! Al vind ik het lichtrijden in de uitstrekte draf wel erg vreemd... op M2 (en ook al wel op M1) niveau mag er toch wel verwacht worden dat je dit kan terwijl je doorzit? of mag je zelf kiezen en wordt lichtrijden ook gewoon ''toegestaan''? dat lijkt me ook erg raar, het staat een beetje vaag uitgelegd...
en dan nu ook bij elk niveau binnenkomen bij de A dus altijd over de A-C lijn, dat maakt de klasse B en L1 juist weer minder toegankelijk lijkt mij... het was er net juist uitgehaald.
ik vind het grotendeels wel erg ''versimpelende'' wijzigingen..
Ben benieuwd hoeveel er in het Z2 de hand gaan volgen.Joolien schreef:Laura01234 schreef:Duidelijk dat er extra uitleg wordt toegevoegd! Al vind ik het lichtrijden in de uitstrekte draf wel erg vreemd... op M2 (en ook al wel op M1) niveau mag er toch wel verwacht worden dat je dit kan terwijl je doorzit? of mag je zelf kiezen en wordt lichtrijden ook gewoon ''toegestaan''? dat lijkt me ook erg raar, het staat een beetje vaag uitgelegd...
en dan nu ook bij elk niveau binnenkomen bij de A dus altijd over de A-C lijn, dat maakt de klasse B en L1 juist weer minder toegankelijk lijkt mij... het was er net juist uitgehaald.
ik vind het grotendeels wel erg ''versimpelende'' wijzigingen..
Zie het positief in, mensen die hun paarden niet voor elkaar hebben lopen dan tenminste niet als een drunken kermisklant op dat paard zijn rug te bonken.![]()
Verder vind ik het afschaffen van het groeten wel vreemd.
Halsstrekken vind ik ook een plus!
galopje2000 schreef:Jeetje... Er moet wel uitdaging in de proeven blijven! Als we al het moeilijke van de proeven af gaan schaffen, kan iedereen zo in het Z komen. Daar is dan ook niks bijzonders aan.
Halthouden en groeten laat zien dat je je paard goed onder controle hebt. Ik zie ook niet waarom mensen opeens niet meer kunnen doorzitten in middendraf?
(mag ik misschien niet zeggen hahaha)
Dat ga je ook krijgen. Ik vind het halsstrekken dan ook geen toegevoegde waarde hebben als er tegenover staat dat het ten koste van andere onderdelen gaat. En dat lichtrijden, dat moet je op dat nivo gewoon kunnen. Zie er zat die het niet kunnen, daar niet van.