Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Is die regel dan veranderd ? Ik dacht dat deze regel er was ter bescherming van de paarden.Correctie, de ruiters mogen iedere 40 km van paard verwisselen, dit is echter niet verplicht. Ik heb vorige maand ook goedkeuring gekregen om dit jaar/volgend jaar te starten
Ailill schreef:Correctie, de ruiters mogen iedere 40 km van paard verwisselen, dit is echter niet verplicht. Ik heb vorige maand ook goedkeuring gekregen om dit jaar/volgend jaar te starten
farahdiba46 schreef:Nou, echt enorm leuk hoor, wilde pony uit zijn kudde plukken en afjakkeren tot hij er bijna bij neer valt
Lynnepinny schreef:farahdiba46 schreef:Nou, echt enorm leuk hoor, wilde pony uit zijn kudde plukken en afjakkeren tot hij er bijna bij neer valt
Ze zijn niet wild; ze leven enkel in vrijheid op de steppe maar zijn onderdeel van een onderhouden kudde.en 40 km voor zo'n sterk steppepaardje valt opzich wel mee voor één keer. Ze worden na een rit ook gekeurd door een dierenarts. Volgensmij hebben ze het daar een stuk beter dan sommige paarden hier als ik het zo zie.