Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoeska27 schreef:OutOfTheWood schreef:Eens een Team Altijd een Team.![]()
Erg jammer dat de Duitsers zo onsportief zijn zeg !
Ach, houd toch alsjeblieft op zeg. Moet Painted dan nu hij met pensioen is ook terug naar Anky? En Upido nu het toch niet zo werkt hier terug naar Spanje?
Ach, houd toch alsjeblieft op zeg. Moet Painted dan nu hij met pensioen is ook terug naar Anky? En Upido nu het toch niet zo werkt hier terug naar Spanje?
Bambolina schreef:Ik zie het nog wel gebeuren dat Glock op z'n minst een poging zal doen om Totilas terug te halen. Wie weet, over een jaartje of 2-3, als Toot voldoende hersteld is om comfortabel van zijn pensioen te kunnen genieten, en de familie Rath geen mede-eigenaar meer is (ook dat zie ik wel gebeuren) en hij ook weer niet zoveel opbrengt in de dekdienst dat Shockemohle hem persé wil houden..
Ja, de planeten zouden perfect moeten staan, en het is misschien wel ver gezocht.. maar zou toch leuk zijn als het ongeveer zo loopt.
moonie schreef:Mag ik even laat reageren. Nedelanders zijn bet zo onspotief en dit is allemaal de schuld van Moorland hij heeft dat paard verkocht, in nederland was er schijnbaar niemand die het toen belangrijk vond om het paard voor Edward te behouden.
En nu is het paard na de klote grof gezegd en nu vind iedereen het oh zo sneu en weet ik het wat.
er zijn zo veel paarden die zo vaak van eigennaar en ruiter wisselen dat dit toevallig niet goed uit heeft gepakt is puur oliebol
maar goed dit is mijn mening