Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ilaan schreef:Dit gaat over mijn paard helaas. Ik heb aangifte gedaan en de politie pakt de zaak goed op. Zijn er mee bezig maar iemand aanwijzen zal niet gaan natuurlijk..
Zo frustrerend dat iemand je dier dit bewust aan doet en je gewoon machteloos bent!
En kbk,
Als je denkt dat 2 dierenartsen ongelijk hebben die onafhankelijk van elkaar tot deze conclusie gekomen zijn, waarom vraag je ze dan niet hun kliniek te sluiten? Als ze er schijnbaar toch geen kijk op hebben..
) Tabaluga12 schreef:Dat mag je vinden, ik vind het zelf wel degelijk tactisch.[naam] schreef:Ik zeg dat ik het me afvraag, niet dat het niet zo is.
De laatste tijd vraag ik me af of niet álles op de paardenbeul wordt geschoven.
Ik vind dit niet echt tactisch van je..

Babbelaar20 schreef:hee hallo kunnen we misschien niet gaan dreigen met vorden te laten sluitenniks mis met die mensen. wat een aanvallende reactie van jou ilaan.
Tabaluga12 schreef:Wat vreselijk verschrikkelijk afschuwelijk... pffffff. Veel sterkte.
Hoe gaat het nu met je paardje?
(waardeloze dierenartsen)
ilaan schreef:Dit gaat over mijn paard helaas. Ik heb aangifte gedaan en de politie pakt de zaak goed op. Zijn er mee bezig maar iemand aanwijzen zal niet gaan natuurlijk..
Zo frustrerend dat iemand je dier dit bewust aan doet en je gewoon machteloos bent!
En kbk,
Als je denkt dat 2 dierenartsen ongelijk hebben die onafhankelijk van elkaar tot deze conclusie gekomen zijn, waarom vraag je ze dan niet hun kliniek te sluiten? Als ze er schijnbaar toch geen kijk op hebben..
LiesbethDW schreef:bokt.nl / www.facebook.com / www.destentor.nl
Ingestuurd door gohyja
Volgens de eigenares hebben dierenartsen bevestigd dat de verwondingen door een mens zijn toegebracht.
KoudbloedKim schreef:Deze man of vrouw (of meerdere) moeten gewoon een keer gepakt worden...
Mioux schreef:Ja hier moet je ook een afspraak maken en kan niet in mijn woonplaats in meeste gevallen moet je dan elders. (handig zo politiebureau maar dan heb je er ook niks aan in kleine dorpjes haha)
Hopelijk is je paard niet gedrogeerd, want ben wel benieuwd of dat gebruikt word. Aangezien t beestje lijkt mij niet blijft staan in zulke gevallen, of er moeten meerdere daders zijn, maar werd tot heden altijd gesproken van 1 man toch?