Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoli schreef:Ook Isabell Werth is van mening dat het onderwerp Totilas internationaal voorbij is. "De Europese Kampioenschappen waren een keerpunt, een gezond zelfreinigend proces. Ik wens Totilas een mooi afscheid, maar hij zal geen belangrijk onderwerp meer vormen bij een kampioenschap."
silvia58 schreef:geerke schreef:het welzijn van het paard staat voorop....maar wel starten?
Dat is nou precies wat ik mij ook afvraag !
Wat ik heel vreemd vind is dat iedereen meteen ziet dat Totilas niet helemaal fris is,
maar hoe kan het dan dat niemand incl Sjef Jansen het op het voorterrein niet ziet.
????????
silvia58 schreef:geerke schreef:het welzijn van het paard staat voorop....maar wel starten?
Dat is nou precies wat ik mij ook afvraag !
Wat ik heel vreemd vind is dat iedereen meteen ziet dat Totilas niet helemaal fris is,
maar hoe kan het dan dat niemand incl Sjef Jansen het op het voorterrein niet ziet.
????????
Ansie schreef:Buiten dat Totilas in de proef al duidelijk onzuiver was, stond hij na afgroeten op drie benen. Zou Rath dat niet gevoeld hebben tijdens het juichen? https://www.facebook.com/kate.collins.921/posts/1216952371664292:0