Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjira schreef:Toch begin ik me langzaam af te vragen waar je de grens moet trekken. Is zo'n gespannen paard wel zo'n fantastisch talentvol sportpaard? Een paard moet ook op wedstrijd kunnen presteren. Voor dit paard is zo'n wedstrijd echt een hel. Moet je zover willen gaan? Een fantastische musicalster met podiumvrees, komt er ook niet...
En ik ga er toch vanuit, dat ze voor Undercover al heel wat hebben geprobeerd om de spanning te verminderen. Elke keer horen we dat dit prachtige paard hoger had kunnen scoren maar dat de spanning in de weg zat. Is de spanning dan niet gewoon een tekort waardoor het paard niet geschikt is om op dit niveau mee te draaien?
listiglistje schreef:Johanna59 schreef:Waarschijnlijk is Edward niet de geschikte ruiter voor dit paard.
Gebasseerd op 1 incidentje???vergeet je even dat ie de dag ervoor naar 82% liep in de gewone kur
Johanna59 schreef:listiglistje schreef:
Gebasseerd op 1 incidentje???vergeet je even dat ie de dag ervoor naar 82% liep in de gewone kur
Eén incidentje?
En ben een beetje in verwarring met de gewone kür?
Verandering van ruiter kan soms voor wonderen zorgen.
rockey schreef:
Jannepauli schreef:Nee, wat mij betreft niet. Maar ik vind zijn proeven altijd nogal sloom, vandaar.Citaat:Is Carl Hester volgens Bokt tegenwoordig de man die van ieder hoog in het bloed staand paard een mak lammetje kan maken?