Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Timo schreef:* http://www.bokt.nl
Over een reserve combinatie kon de bondscoach nog niks kwijt, dat wordt pas na het trainingskamp in Vorden bepaald. Wel is bekend dat Edward Gal en Hans Peter Minderhoud hun eigen reserve paarden hebben, Glock's Voice (v. De Niro) en Glock's Flirt (v. Florestan).
Timo schreef:Patrick van der Meer en Uzzo (v. Uzzo)

Suzanne F. schreef:Timo schreef:Patrick van der Meer en Uzzo (v. Uzzo)
Uzzo is een Lancet.
Teleurstellend team zo. Heel wat anders dan jaren geleden toen we voor goud konden gaan. Toen hadden we 3 combinaties die 80 konden rijden en eentje er dicht tegenaan.
Uzzo is leuk maar deel uitmaken van het EK team? Het is jammer van Adelinde en Danielle. Hopelijk krijgen we snel nieuwe combinaties die het goed gaan doen.
marley93 schreef:Ik geloof wel in ze!Als ze zich stuk voor stuk focussen en sterke proeven rijden kan er wel een podiumplaats in zitten denk ik zo. Of ben ik nou zo naïef?
Ben ik trouwens de enige die niet eens zo benieuwd is naar het hetle 'Edward vs. Totilas', maar meer naar Totilas vs. Valegro?
Suzanne F. schreef:Amandavd schreef:Wie had jij dan graag gezien? Als dit het beste is wat we hebben dan is dit het beste en ben ik daar even goed trots op. Ik doe het ze niet na.
Beter dan dit hebben we momenteel niet. Maar het is wel teleurstellend in vergelijking met enkele jaren terug.
HorseTimeXL schreef:Idd en zo hoog scoorde die de laatste tijd ook niet meer. Net als Danielle wat ik wel echt sneu voor haar vind. Alweer voor een groot toernooi
met Belgie z'n team mogelijkheden kan je klagen.