ohjajoh6 schreef:Dat dacht ik dus ook steeds Eilleen333, ik heb zelf het idee van een soort van "sekte" achtig iets, dat ze elkaar erna vol trots hun daden vertellen ofzo, maar vind het wel apart dat ze zo steeds een bepaalde provincie aanpakken.
Zeeland heeft ook idd al verscheidene mishandelingen achter de kiezen, van Friesland weet ik het zo niet uit het hoofd....
Het kan goed zijn dat het enkele daders zijn. Op de kaart zie je bv wel diverse 'hotspots' waar er meer gevallen zijn. Ik denk niet dat de persoon uit Limburg ook de dader is in Groningen, maar ik denk bv wel dat de zaken uit Limburg verband met elkaar houden.
Het kan inderdaad dat het mensen zijn van een bepaalde 'groep'. In dat geval zou het in theorie op internet te vinden moeten zijn als ze met elkaar communiceren mbv een forum oid.
Maar het is gewoon bagger dat je er niets tegen kan doen. Ik zou echt niet weten hoe ik mijn paard beter moest beveiligen. Behalve goed opletten en verdachte mensen melden bij de politie kan je weinig doen denk ik.
Ik heb de paarden niet aan huis, dus camera's plaatsen oid is geen optie.