Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Hobbyhorse schreef:er zijn zo veel van deze voorvallen op zo veel verschillende plaatsen en dat er nu toch nooit eens iemand is die dat gezien heeft, echt erg vreemd.![]()
sterkte aan de eigenaren , wat moet dat vreselijk zijn je paard zo te vinden.
Lotus83 schreef:Ik kan er werkelijk met mijn pet niet bij dat er nog altijd niemand is aangehouden![]()
als dit om mensen zou gaan, pff, dan gaan er hele politiemachten op de been.
en als er een dader gepakt wordt.., wat wordt de straf? Minimaal....zoals vaak in Nederland
en dan is het straks raar dat iemand het heft in eigen hand neemt en een dader half dood slaat....
gohya schreef:Lotus83 schreef:Ik kan er werkelijk met mijn pet niet bij dat er nog altijd niemand is aangehouden![]()
en als er een dader gepakt wordt.., wat wordt de straf? Minimaal....zoals vaak in Nederland
en dan is het straks raar dat iemand het heft in eigen hand neemt en een dader half dood slaat....
Weer zo'n onzin uitspraak! de politie doet er genoeg aan,genoeg politiemachten op de been.
Soms is het gewoon zeer moeilijk om een dader te pakken.Zeker omdat deze dader geen vast patroon heeft.
w.b.t. de straf kan je wel eens gelijk in hebben ja.Maar dat ligt niet aan de politie,maar aan de Politiek,die bepalen de wet voor strafrecht.
Het komt voor iedereen in heel Nederland dichtbij.
...iets wat wij dus wel doen tijdens volle maan (was nl eerst bij volle maan vaak, nu dus niet meer, geen touw aan vast te knopen)..Lotus83 schreef:Ik kan er werkelijk met mijn pet niet bij dat er nog altijd niemand is aangehouden![]()
gohya schreef:Jennyj01 wat zou er volgens jou dan meer moeten gebeuren door de politie?