Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:De stal koste 10 duizend, maar de wei blijkt niet geschikt, goh dat hadeen ze beter direct kunne bedenken en het dier direct kunnen verkopen
Rex_Rolfo schreef:fokfanaat schreef:De stal koste 10 duizend, maar de wei blijkt niet geschikt, goh dat hadeen ze beter direct kunne bedenken en het dier direct kunnen verkopen
Zo is dat, gewoon den Nederlandsche handelschgeest de boventoon laten voeren. Men mag een gegeven paard niet in den bek kijken, maar men mag een gegeven paard best duur verkopen
Nee het stukje grond lijkt me niet geschikt voor een pony van dat formaat. Maar een shet zie ik er wel tussen lopen. Ruil hem daar dan voor in of schenk hem inderdaad aan iets of iemand die het paard wel goed kan gebruiken. En anders verkopen. Willem Alexander heeft hem tenslotte ook gekregen en weer weg gegeven (als ik het goed begrepen heb) Blon_D schreef:Wat een geneuzel een paard een stal en een stuk land. Bijvoeren is geen probleem dunkt mij. Gewoon die bonte knol in dat landje gooien. Kinderen glijden ook wel eens uit op iets glads. Mijn ruin gijdt in de winter met onbenullig doen in de sneeuw ook uit. Vind dit wel errgg overdreven
vuurneon schreef:Blon_D schreef:Wat een geneuzel een paard een stal en een stuk land. Bijvoeren is geen probleem dunkt mij. Gewoon die bonte knol in dat landje gooien. Kinderen glijden ook wel eens uit op iets glads. Mijn ruin gijdt in de winter met onbenullig doen in de sneeuw ook uit. Vind dit wel errgg overdreven
Hij had het ook over de bezoekers: een groot glijdend paard is natuurlijk op een kinderboerderij niet heel handig. Een shet tegen je enkels is natuurlijk heel wat anders dan dit formaat. Al lijkt mij het sowieso handig om dergelijk formaat paard in de bak te zetten ipv los tussen bezoek en al die dieren.