In Texas is een 45-jarige man voor de derde keer gearresteerd wegens seks met een paard.
Het gebeurde in Edinburg, Texas, in de ochtend van 17 februari. Toen de eigenares van het paard haar dieren ging voederen, trof ze Castillo met een gebroken been aan in de paardenstal. De vrouw had Castillo al gewaarschuwd dat hij uit de buurt van haar stallen moest blijven nadat hij al eerder werd gearresteerd wegens seks met haar paarden. Castillo verklaarde dat hij was aangereden door een wagen en naar de stal was gekropen. Volgens de politie is het gebroken been veroorzaakt door een trap van een paard.
Vorige week werd Castillo aangehouden en opgesloten. Hij wordt beschuldigd van huisvredebreuk, waarvoor hij zes maanden cel kan krijgen. Hij zat al twee keer eerder in de cel wegens seksuele incidenten met paarden.
Recente studies onthullen dat de meerderheid van mensen die zich aan dierenseks overleveren dat niet doen omdat ze geen andere seksuele uitlaatklep hebben, maar omdat dieren hun seksuele voorkeur genieten. De vaakst opgegeven redenen voor seks met dieren bleken een aantrekking tot dieren vanuit een verlangen naar affectie of een seksuele aantrekking tot en/of liefde voor dieren.
@geerke ik denk alleen dat castreren met hakkie takkie weg heel t handeltje weinig helpt... zo zie je maar in nederland die zieke geesten, denk dat hun zoiets dan ook gaan doen.
JolisaJ
Geplaatst: 15-06-15 12:30
shilady schreef:
Ik had hem zelf ook nog een paar ketsen verkocht als ik hem had aangetroffen
Of dat paard er nog even bijgelaten voor z'n andere 'been'.