Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Nou 2500 euro voor het slaan van een agentje vind ik best veel. Als ik mishandeld word mag ik in mijn handen knijpen met een tiende. Verder vind ik het wel terecht
elenaMM77 schreef:purny schreef:Nou 2500 euro voor het slaan van een agentje vind ik best veel. Als ik mishandeld word mag ik in mijn handen knijpen met een tiende. Verder vind ik het wel terecht
die 2500 euro gaat niet naar oom agent?
dat is een boete..
als je dat zou projecteren op jezelf zou je dus je handjes dichtknijpen met helemaal niets, net als de agent.
verder dan dat.. ik vind de titel wel erg storend bij het artikel..
heb het meerdere malen doorgelezen.. er is gegooid met een staaf, een agent te paard is geraakt..
paard wordt niet geraakt, noch wordt het paard of de agent geslagen met een staaf?
hoe komen we dan op deze titel?
purny schreef:Nou 2500 euro voor het slaan van een agentje vind ik best veel. Als ik mishandeld word mag ik in mijn handen knijpen met een tiende. Verder vind ik het wel terecht
purny schreef:Hij moet 2500 euro betalen aan de agent die hij letsel toebracht. Staat in de tekst
purny schreef:God. Ik bedoel ook niet dat ik het normaal vind dat dit gebeurd maar ik vraag me af wanneer een ander word mishandeld of de boete ook zo hoog is. Ik heb het in ieder geval nog niet gehoord bij medewerkers van de ns. Dat zijn helemaal lage straffen. Van mij mogen de straffen zo hoog mogelijk zijn hier in het land.
_Annemiek schreef:Terecht dat hij gestraft is alleen vindt ik deze straf weer best pittig (10maanden cel) en boete, een verkrachter krijgt 4maanden (laatst gehoord) vindt de straffen uitdelen hier in nl heel vreemd, waarom is een politieagent erger dan een burger?? Ja hij oefent een functie uit maar wil dat zeggen dat ze belangrijker zijn??