Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heike schreef:Ja kbk er is wel bewijs van schade. Maar geen voldoende bewijs dat de schade is gekomen door Bartels en Koot.
Wendy schreef:Ik had het bizar gevonden als de uitspraak anders was geweest. Want hoe bewijs je wie de schade daadwerkelijk heeft toegebracht? En hoe dat is gebeurd?
Caesar schreef:Wendy schreef:Ik had het bizar gevonden als de uitspraak anders was geweest. Want hoe bewijs je wie de schade daadwerkelijk heeft toegebracht? En hoe dat is gebeurd?
Ik neem toch aan dat met de kennis van familie Bartels, dat voor aanname van de trainingsovereenkomst wel geconstateerd zou zijn als het paard niet "soepel" zou lopen... Dan gaan ze daar echt geen tijd in steken als het ze niks oplevert.
LiesbethDW schreef:* http://www.bokt.nl / www.bd.nl
Engels advocaat Stephan Wensing 'begrijpt niet veel' van het vonnis en laat weten zeker in hoger beroep te gaan.

. Lonneke stelt iets, echter onderbouwd dat niet dan wel onvoldoende. Terwijl Bartels genoeg aanlevert waaruit het tegendeel blijkt jiperdepip schreef:### Engels advocaat Stephan Wensing 'begrijpt niet veel' van het vonnis en laat weten zeker in hoger beroep te gaan. ###
dat verbaasd mij niets meneer W begrijp wel vaker iets niet om vervolgens in beroep te gaan en wederom te verliezen
Douraque schreef:Dat was ook mijn eerste gedachte Rocamor. Het is een heel duidelijke uitspraak, zelfs "leken" kunnen deze uitspraak nog begrijpen. Lonneke stelt iets, echter onderbouwd dat niet dan wel onvoldoende. Terwijl Bartels genoeg aanlevert waaruit het tegendeel blijkt
KoudbloedKim schreef:Alsnog kan er weinig over gezegd worden.
Dat niet bewezen is dat het paard door toedoen van 'Familie Bartels' schade heeft geleden, betekent niet automatisch dat zij ook daadwerkelijk hier geen schuld aan hebben.
Dus het is alsnog iets waar we nooit echt een antwoord op zullen krijgen.
Netje schreef:Natuurlijk kun je wel schuld hebben aan iets dan niet bewezen is![naam] schreef:Alsnog kan er weinig over gezegd worden.
Dat niet bewezen is dat het paard door toedoen van 'Familie Bartels' schade heeft geleden, betekent niet automatisch dat zij ook daadwerkelijk hier geen schuld aan hebben.
Dus het is alsnog iets waar we nooit echt een antwoord op zullen krijgen.
Je kunt geen schuld hebben aan iets wat niet bewezen is: is er immers blijvende schade? Nergens bewezen en dus geen schuldvraag.
En dan vraag ik me ook altijd nog af: wie bepaald de waarde van zo'n paard (toch toen al niet meer de jongste): is dat niet altijd wat de gek er voor geeft op een bepaald moment