KWPN hengst Bojengel naar Tommie Visser

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Timo

KWPN hengst Bojengel naar Tommie Visser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 13:54

http://www.kwpn.nl
Ingezonden door CJB

Afbeelding

Tommie Visser is sinds een paar weken de nieuwe ruiter van de KWPN-hengst Bojengel. Dat heeft hij vandaag op zijn Facebook pagina geschreven. "Super blij met deze super fijne hengst, heerlijk paard. Sinds een paar weken rijd ik Bojengel", was zijn tekst bij een filmpje met trainingsbeelden.

In 2009 is Bojengel (Uptown x Gribaldi), verkocht via de KWPN Select Sale. De negenjarige hengst werd voorheen gereden door Janny Koks en Stephanie Peters. Stephanie Peters bracht hem uit in de Prix St. Georges.

In het najaar van 2014 is zijn eerste zoon goedgekeurd bij het KWPN, Ghandi.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 13:58

Wie is de eigenaar van de hengst?

Hindo2

Re: KWPN hengst Bojengel naar Tommie Visser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:02

Volgens kwpn hengstendatabase zijn er drie geregistreerden :
* Westrade Stables BV uit Dordrecht
* Stal De Bekelaar BV uit Kessel
* S. Pais BVBA uit Weelde

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 14:03

Suzanne F. schreef:
Wie is de eigenaar van de hengst?

Stal de Bekelaar, als ik het goed heb.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:06

Trainingsbeelden is ook wat overdreven. je ziet een lange zijde in draf that's it. Maar leuk voor hem! ben benieuwd of Bojengel snel in de GP te zien is

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 14:29

ik dacht ook dat stal de bekelaar de eigenaar was idd.

daar staat ie ook op de site.

Roxxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:16

ik hoop dat het deze keer wel goed gaat met Tommie Visser. Ik zou daar mijn paard niet zo gauw heen brengen. De twee hennepplantages zijn toch wel zeker op zijn terrein gevonden en dat verhaal van die schietpartij lokt ook niet echt uit. Ben benieuwd hoe het paard het gaat doen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:17

Roxxan schreef:
ik hoop dat het deze keer wel goed gaat met Tommie Visser. Ik zou daar mijn paard niet zo gauw heen brengen. De twee hennepplantages zijn toch wel zeker op zijn terrein gevonden en dat verhaal van die schietpartij lokt ook niet echt uit. Ben benieuwd hoe het paard het gaat doen

Oh rijden kan hij wel hoor. :j Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Dat dier gaat het gewoon doen bij hem.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:37

Roxxan schreef:

Niemand dwingt jou daar een paard heen te brengen. Hoop gezeur om niks.
Eigenaren bepalen zelf waar ze een paard zetten en das hun probleem dan als het mis gaat. TV zal vast ook wel paarden gereden hebben waar geen ruzie om kwam, anders brachten ze hem er geen meer.

verstijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 16:45

Roxxan schreef:

Goh, toevallig zeg..

Je hebt maar een paar reacties gegeven op Bokt. Maar de reacties die je hebt gegeven zijn ook allemaal negatief over Tommie.

Dus vertel maar wie je bent en waarom je zo gefrustreerd bent? :(:)

Super leuk voor Tommie dat hij een talentvolle hengst tot zijn beschikking heeft.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:23

ik wens TV iig heel veel succes met deze troef.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:25

verstijnen schreef:
Roxxan schreef:

Goh, toevallig zeg..

Je hebt maar een paar reacties gegeven op Bokt. Maar de reacties die je hebt gegeven zijn ook allemaal negatief over Tommie.

Dus vertel maar wie je bent en waarom je zo gefrustreerd bent? :(:)

Super leuk voor Tommie dat hij een talentvolle hengst tot zijn beschikking heeft.

Haha! Ja Roxxan zit duidelijk in het anti-Tommie Visser comite. _O-

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 19:20

Roxxan schreef:

Wat een onzin zeg :') . Maar dat terzijde...
Ik hoop dat Tommie het ver gaat schoppen met dit dier.

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:50

Ja, stal bekelaar is de eigenaar. Die man heet Chris nog iets haha. Ik heb vroeger stage gelopen bij stephanie en heb toen nog deze hengst mogen verzorgen! Het is echt een super lief en vooral knap paard

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:16

Timo_040 schreef:
. De negenjarige hengst werd voorheen gereden door Janny Koks en Stephanie Peters. Stephanie Peters bracht hem uit in de Prix St. Georges.
.

Janny Koks heeft hem een blauwe maandag gereden..
De meeste credit verdiende Stephanie Dorr (Laatste selectie Verden en bij Stephanie Peters, als jongste hengst de Prix St. Georges liep .)

Bij Visser gaat hij het zo niet doen..als je dat kort filmpje bekijkt ( lucht fietserij zonder balans) extra gemaakt voor de "publiciteit" Op het einde een beloning.. :(:)

Dit lijkt er beter op met Stephanie Peters.

https://www.youtube.com/watch?v=x0fOnNZpUxE

Afbeelding

Stephanie Dorr..Hengstenshow van Bommel...
Laatst bijgewerkt door ceasario op 30-04-15 07:28, in het totaal 2 keer bewerkt

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:21

ceasario schreef:
Timo_040 schreef:
. De negenjarige hengst werd voorheen gereden door Janny Koks en Stephanie Peters. Stephanie Peters bracht hem uit in de Prix St. Georges.
.

Janny Koks heeft hem een blauwe maandag gereden..
De meeste credit verdiende Stephanie Dorr (Laatste selectie Verden en bij Stephanie Peters, als jongste hengst de Prix St. Georges liep .)

Bij Visser gaat hij het zo niet doen..als je dat kort filmpje bekijkt ( lucht fietserij zonder balans) extra gemaakt voor de "publiciteit" Op het einde een beloning.. :(:)

Dit lijkt er beter op met Stephanie Peters.

https://www.youtube.com/watch?v=x0fOnNZpUxE

Je kan ook echt van een slecht filmpje van een halve lange zijde zien hoe een paard erbij loopt bij Tommy. Ook van de Anti Tommy club? Laten we gewoon even afwachten hoe hij het in de ring gaat doen. Al zou het mij niks verbazen als hij eert een jaartje thuis blijft om hem gp klaar te maken

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:23

mooi hoor, veel succes toegewenst!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:30

bliver schreef:
[

Citaat:
Je kan ook echt van een slecht filmpje van een halve lange zijde zien hoe een paard erbij loopt bij Tommy. Ook van de Anti Tommy club?

Nee pro Bojengel club.. :D

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:53

Dan moet je alleen maar blij zijn dat hij daar staat want rijden kan Tommy en niet zon beetje ook! Staat los van alle gedoe wat er laats allemaal gebeurd is.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:09

bliver schreef:
Dan moet je alleen maar blij zijn dat hij daar staat want rijden kan Tommy en niet zon beetje ook! Staat los van alle gedoe wat er laats allemaal gebeurd is.

Het is niet wie hem rijdt maar wat hij fokt.. De rest is maar de bla bla er om heen. |(

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:23

Dan maakt het toch helemaal niet uit waar hij staat. Dan gaat het er dus alleen maar om welke fokkers hem gebruiken.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:27

Inderdaad...Want als je een hengst moet kiezen op management..dan zou er weinig gedekt worden. :+

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:38

ceasario schreef:
Inderdaad...Want als je een hengst moet kiezen op management..dan zou er weinig gedekt worden. :+

Dat klinkt ook wel heel dramatisch! Ik denk dat een hoop hengsten top verzorgd worden! Er zijn altijd uitzonderingen maar dat heb je bij de amateurs ook.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:49

Kijk nu eens die film bij van Uytert.. Op die basis in zo'n "gevechtskooi" van een paar vierkante meter kies je toch geen hengst..Hoogtes op karakter en gummy..Die paarden begrijpen toch niet in welke idioterie ze zijn beland.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:53

Leuk dat er gelijk al geroepen word dat dit niks gaat worden,
wacht gewoon even af en geef de combinatie tijd. Hij kan echt wel een knap rondje rijden hoor. :j
Ben benieuwd.