Tijdens de Wereldruiterspelen 2014 in Caen moest Totilas nog verstek laten gaan, maar zijn ruiter heeft aangekondigd dat hij vermoedelijk eind mei weer in het openbaar zal verschijnen met zijn miljoenenpaard. Matthias Alexander Rath, die intussen vader is geworden van een zoontje, meldt aan het Duitse Boulevardblad dat Totilas er zin in heeft, en ze eind mei de strijd weer aan gaan.
Bij welke wedstrijd we hem weer kunnen zien wordt niet prijsgegeven, maar grote wedstrijden die rond dat tijdstip plaatsvinden zijn onder andere München (14 - 17 mei) en Wiesbaden (22 - 25 mei).
"De Europese kampioenschappen in Aken zijn natuurlijk het doel voor dit jaar", aldus Rath. Om naar dit doel te kunnen toewerken, zal de combinatie aan minimaal twee verplichte wedstrijden mee moeten doen. Dit zijn de wedstrijden in Balve in juni en de nationale wedstrijd in Hagen in juli.
pfew, dat ze nog durven zeggen dat ze gaan uitkomen Ik had niets naar de buitenwereld gelost en gewoon gestart, dat geeft een heel andere indruk!
Suzan_bobar
Geplaatst: 26-04-15 12:45
Moet dit op de voorpagina? Dit is geen nieuws meer. Volgende kop in de loop van mei zal zijn dat Totilas cone back uitgesteld zal gaan worden ivm een of ander excuus,... Denk dat dit soort stukjes beter thuis gaan horen in overig nieuws. Sorry, Totilas, das war einmal,...
Ailill
Geplaatst: 26-04-15 12:46
Ik snap oprecht niet waarom het management/PR/de eigenaar dit soort nieuws steeds weer naar buiten blijft brengen vóór aanvang van een belangrijke wedstrijd. Uiteraard doe je dit normaal gesproken wel, maar juist deze aanpak i.c.m. de geschiedenis hebben ervoor gezorgd dat hij nu zo slecht in het nieuws komt.
Onwijs stom.
Linnie050
Geplaatst: 26-04-15 12:47
Nou ben benieuwd!
Tazzey
Geplaatst: 26-04-15 12:49
Alweer?
Eens met Ailill! Ze zijn al hun geloofwaardigheid inmiddels wel kwijt, in ieder geval bij mij. Ik vind het triest voor Rath. Geen slechte ruiter, absoluut niet zelfs, maar door de Totilas vertoning geloof ik er niet meer in.
@Nieuwsredactie, is het geen idee om het pas op de voorpagina te publiceren als hij daadwerkelijk écht iets gedaan heeft?
Van mij mogen ze met alle plezier terugkomen. Heb het wel gehad met die eeuwige discussie eigenlijk. Okidokie had voor mij bijv. Ook niet verkocht hoeven worden. Natuurlijk is het triest wanneer hollands glorie verkocht wordt, maar he, shit happens en wij hebben er al zoveel mee bereikt. Kunnen we niet een keer trots zijn?