Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Mooie kans voor Patrick en wat Ailill zegt, hopelijk krijgt hij er uit wat er in zit! janderegelaa schreef:Hij is helemaal niet goedgekeurd want hij heeft de minimale proef die hij moest lopen om de verrichting in te mogen in Duitsland niet gehaald.
janderegelaa schreef:Edward kreeg er hartstikke veel uit maar hij kon niet stappen.
Daarna won hij de hengstencompetitie en mocht hij toch naar het verrichtingsonderzoek en dat hadden ze moeten doen, dan was de stap hem echt wel vergeven want wist het KWPN. Maar nee, toch het Duitse traject en dat ging jammerlijk mis. Terwijl het normaal makkelijker zou moeten zijn.
Timo_040 schreef:janderegelaa schreef:Hij is helemaal niet goedgekeurd want hij heeft de minimale proef die hij moest lopen om de verrichting in te mogen in Duitsland niet gehaald.
Hij inderdaad bij het Oldenburg niet goedgekeurd, doordat hij niet deel heeft genomen aan het Bundeschampionate. Hij heeft de selectie daarvoor wel gehaald onder Marieke van der Putten.
Maar bij het Baden-Württemberg is hij wel goedgekeurd.
terpentijn schreef:Paard viel in wat-ie liet zien nogal tegen bij Gal, waar-ie verwachtingsvol als 'nieuwe ster aan het firmament" werd gedoodverfd, maar bleef ver achter bij Undercover en andere opkomende beloftes, dus geen wonder dat-ie verkocht is.
Daar had Gal zich niet mee in de absolute top kunnen rijden. geen idee of dat geen match was of dat het paard JSp het (dat laatste stukje) gewoon niet in zich heeft (daarover dat laatste gaan wel de nodige geruchten overigens, maar waarover niet?).
Ben benieuwd of een ander "het" er wel uitgereden krijgt, bij Jack.
Ik heb er persoonlijk niet veel fiducie in.
terpentijn schreef:Paard viel in wat-ie liet zien nogal tegen bij Gal, waar-ie verwachtingsvol als 'nieuwe ster aan het firmament" werd gedoodverfd, maar bleef ver achter bij Undercover en andere opkomende beloftes, dus geen wonder dat-ie verkocht is.
Daar had Gal zich niet mee in de absolute top kunnen rijden. geen idee of dat geen match was of dat het paard JSp het (dat laatste stukje) gewoon niet in zich heeft (daarover dat laatste gaan wel de nodige geruchten overigens, maar waarover niet?).
bliver schreef:terpentijn schreef:Paard viel in wat-ie liet zien nogal tegen bij Gal, waar-ie verwachtingsvol als 'nieuwe ster aan het firmament" werd gedoodverfd, maar bleef ver achter bij Undercover en andere opkomende beloftes, dus geen wonder dat-ie verkocht is.
Hij was al van president. Gal kon hem alleen niet blijven rijden ivm zijn contract met glock. Al vraag ik me wel af wat hij al die tijd gedaan heeft. Wie heeft hem gereden in de tussentijd? En waarom is hij nergens verschenen in de ring?
.