Tommie Visser mag teugels Vingino weer overnemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Tommie Visser mag teugels Vingino weer overnemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 15:49

* http://www.bokt.nl

Afbeelding

Het dressuurpaard Vingino staat weer bij Tommie Visser, zo meldt de nieuwe eigenaar Valentijn van Weering.

Van Weering kreeg het paard maandag bij hem op stal, nadat eigenaresse Margriet van Beelen het dressuurpaard toch aan hem verkocht. Eerder liet zij de koop niet doorgaan omdat zij het bedrag te laag vond en bang was dat de ruin weer onder de voormalig ruiter Tommie Visser zou verschijnen. Van Weering liet toen beslag op het dier leggen en kwam er vervolgens toch uit met Van Beelen, waardoor de verkoop door kon gaan. Er werd toen gezegd dat de Grand Prix-ruin niet terug zou gaan naar Visser, maar de nieuwe eigenaar lijkt toch van gedachten te zijn gewijzigd.

Van Weering in een reactie op Facebook: "Het is allemaal anders gelopen dan ik vooraf had bedacht.

Doordat ik in een rechtszaak verwikkeld ben geraakt, ben ik anders over Vingino gaan denken. Als die rechtszaak er niet was geweest was het volledig anders gelopen en had ik hem zeker voor mezelf gehouden omdat ik dan niet te weten was gekomen wat ik nu weet.

Mijn liefde voor en klik met Vingino is heel groot en ik zou dolgraag met hem willen gaan werken en starten. Maar ik moet toegeven dat ik tijdens de voorbereiding van het kort geding al met een gedachte heb lopen spelen. Ik heb besloten om na de keuring Vingino af te zetten bij Tommie Visser.

Waarschijnlijk is het moment dat ik Tommie herenigde met zijn verloren gewaande vriend een van de meest bijzondere momenten van mijn leven geweest. De emotie die ik toen zag liet me voelen dat dit het beste besluit is wat ik ooit gemaakt heb. Ik weet zeker dat ik een gouden tijd met Vingino zou hebben gehad. Ik ben echt weg van hem en van het gevoel wat hij geeft als je erop zit! Ook al kan dat zo heftig zijn dat het maar de vraag is of ik hem in de ring volledig in de hand had kunnen houden.

In de weken voor de geplande zitting had ik natuurlijk contact met Tommie over de zaak en merkte ik hoe diep zijn gevoel voor dit paard is. Ik was dan ook zeer geroerd dat hij mij oprecht feliciteerde met mijn nieuwe aanwinst. Alleen iemand met veel karakter kan zoiets doen.

Ik zou zeker 2 jaar bezig zijn geweest om een combinatie met Vingino te worden en Tommie is dit al 4 jaar door hard en intensief samenwerken! Ik besefte dat het zonde zou zijn voor de Nederlandse Paardensport als ik deze combinatie geen kans zou geven alleen maar voor mijn eigen plezier. Daarbij betwijfel ik of ik er volledig van had kunnen genieten nu ik van dichtbij heb gezien hoeveel gevoel Tommie voor Vingino heeft.

Ik heb dit denk ik op tijd besloten. Twee weken later had ik dit niet meer gekund omdat ik Vinnie heel graag wilde hebben en het een werelds paard is zoals er maar heel weinig van zijn. Ik heb voor de eerste keuring 2 keer op hem mogen rijden. Dus een band opbouwen en hem leren begrijpen is mij gelukkig nog niet gegeven. Dan had ik het niet meer gekund. De beslissing was nu al moeilijk genoeg.

Ik wilde dit niet eerder naar buiten brengen voordat ik er zeker van was dat Tommie de draad weer op kan pakken met VarioHippiQue’s Vingino."

Tommie Visser reageert op Facebook: "Wow, geen woorden die kunnen beschrijven hoe dit voelt! Valentijn van Weering: Ongelooflijk bedankt voor deze tweede kans"

_coquette_

Re: Tommie Visser mag teugels Vingino weer overnemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:51

Nou dat zagen we niet aankomen :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:52

Nou da's een onverwachte wending...
Fijn voor Tommie. Benieuwd wat mevrouw Van Beelen hier van vindt..

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:54

Heel leuk voor Tommie!

R12312

Super actie :D :D

Mamaloutjuh

_coquette_ schreef:
Nou dat zagen we niet aankomen :')

Inderdaad
Maar hoe prachtig kun je het verpakken! :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:55

Dan heb je echt hart voor de sport. Dit soort dingen kan ik echt waarderen. Top Valentijn!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:56

uhuhuh....zomaar ineens spontaan besloten?
Maar ik vind t een geweldige wending :=

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:57

Ayasha schreef:

wettelijk gezien heeft mevrouw van beelen hier toch niets meer over te zeggen dan?

of zie ik het nu zo verkeerd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:58

Ayasha schreef:
Naar dat laatste ben ik ook enorm benieuwd.

Ketaki, maar ze kan er wel iets van vinden natuurlijk. :j

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 15:59

De soap heeft iig een happy end :D

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:02

Leuk voor Tommie en wat een gebaar van Valentijn vd Weering.....maar ben stiekum
toch ook wel benieuwd wat van Beelen ervan vind.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:03

Ze kunnen hier bijna een penny film/verhaal over maken joh. Dan moeten ze alleen van Tommie een tiener(meisje) maken. haha.

Totje5mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:04

Oeh! Ben benieuwd wanneer ze weer op een wedstrijd te zien zijn! :D

Ayasha
Blogger

Ketaki schreef:
Ayasha schreef:

wettelijk gezien heeft mevrouw van beelen hier toch niets meer over te zeggen dan?

of zie ik het nu zo verkeerd :)

Nou blijkbaar niet hoewel ik uit het andere topic begreep dat een deel van de schikking tussen haar en Vd Weering in hielt dat Tommie er niet meer op mocht oid. Maar ik ga nog eens terug lezen. Heb het blijkbaar verkeerd begrepen.

Autumnn

Wat een super actie!!
Maar als ik het goed begrijp is hij nog wel in eigendom van Valentijn?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:06

Mij niks, vind het alleen maar leuk voor Tommie. Maar ik dacht gewoon dat dat deel uit maakte van de schikking. Don't shoot me. :D

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:09

Een schikking houdt niet altijd in dat beide partijen water bij de wijn doen. Het kan ook zo zijn dat een partij zich bedenkt dat hij gewoon geen zaak heeft en kansloos is en het niet voor de rechter laat komen. Dan heb je nog steeds iets wat formeel een schikking heet.
Laatst bijgewerkt door DromenLies op 16-04-15 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:10

Ayasha schreef:
Mij niks, vind het alleen maar leuk voor Tommie. Maar ik dacht gewoon dat dat deel uit maakte van de schikking. Don't shoot me. :D

Nee ik shoot jou ook niet, vraag het me af :D Met verbazing.. :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:10

Tijdens de rechtszaak nog wel.

Dus....

Indirect geeft hij van Beelen nog ook eens de schuld van het feit dat Vingino weer bij Tommie staat. Wat een geniale move is dat. :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:11

Wat vreselijk sneu voor Margriet van Beelen.

Iedereen moet wel in de gaten houden dat ze maar een fractie van het verhaal kennen of denken te kennen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:11

Excuses! Ik dacht dat gelezen te hebben maar ik ben fout geweest! :)
Desalniettemin ben ik stiekem wel een beetje benieuwd naar Van Beelen haar mening hierover.. :o Maar da's een beetje ramptoerisme vrees ik. :o
Ik ben iig blij dat TV er weer op mag! :) Mooi ook dat ze zo'n band hebben zoals Vd Weering omschrijft.

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:12

En op dit soort momenten mis ik hier echt de like-knop!

Mooie wending dit :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:13

Super voor Tommie! Ook geweldig dat Valentijn het beste kiest voor het paard en niet voor zichzelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:13

_lautje_ schreef:
Wat vreselijk sneu voor Margriet van Beelen.

Iedereen moet wel in de gaten houden dat ze maar een fractie van het verhaal kennen of denken te kennen.

Nou brand los :D