Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ariatje schreef:Het paard krijg een stevige afstraffing ln de mond, meteen daarop haalt hij uit naar de pikeur.
1 + 1 = 2 ( voetjes ). Lijkt mij een karakterpaard die gewoon niet met zich laat sollen...
geerke schreef:volgens mij slaat hij het paard op zijn kont met het leidsel ofzo,daar schrok hij van..
WendyBZ schreef:De sulky wipt omdat het paard loopt ze huppen. Hij heeft geen zweep dus corrigeert met de leidsels. Paard reageert gewoon enorm heftig, pikeur doet echt niets raars hoor.
Firegirl schreef:Dit is 1 van de meest ervaren pikeurs ter wereld, niet ff zomaar iemand die iets raars doet. Paard lijkt niet mee te willen draaien en ook niet zo goed te reageren op het sturen daarna. Beetje dwarse draak.
..
elenaMM77 schreef:Firegirl schreef:Dit is 1 van de meest ervaren pikeurs ter wereld, niet ff zomaar iemand die iets raars doet. Paard lijkt niet mee te willen draaien en ook niet zo goed te reageren op het sturen daarna. Beetje dwarse draak.
dat het een van de meest ervaren pikeurs is, dat weet ik toevallig dan weer wel (ergens een keer opgevangen). maar dat zegt natuurlijk niet over hoe 'vriendelijk' iemand is..
bedoel niet iedereen is weg van de wijze waarop anky rijd in de dressuur, maar er valt niet te ontkennen dat ze tot de ietsjes beter presterende ruiters in de wereld behoort

wortelsussie schreef:Ik kan t filmpje ook niet vinden, als ik op de foto klik krijg ik de dezelfde foto weer naar niet als filmpje?
JoyCiej007 schreef:wortelsussie schreef:Ik kan t filmpje ook niet vinden, als ik op de foto klik krijg ik de dezelfde foto weer naar niet als filmpje?
Dan zal dat aan je pc/internetbrowser liggen en heb je wellicht iets van flashplayer nodig oid.
Het is echt een filmpje. Heb al gekeken of ik een link hier neer kan zetten, maar dat lukt niet.