Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woogy schreef:is het niet wat makkelijk om aan te nemen dat het moord-zelfmoord was? En niet mensen die in opstand komen en het op die manier willen laten overkomen??
Jetta schreef:Kirsha schreef:Mee eens... Laffe actie.
Zozo, wat een oordeel.
Caesar schreef:Ik schrik hier echt van de reacties van sommigen! Misschien konden deze mensen het allemaal wel niet aan. En schaamden ze zich zo erg voor hun daden dat ze dit als uitweg zagen.
Ik vind het sneu om te lezen dat dit hun keuze was. Ze zijn schuldig, en nee, ik praat niks goed, maar het is te triest om dit goed te keuren onder het mom van "vergelding", "net goed" etc.
Leprycorn schreef:Mee eens.Vind dit zelf een te grote dierenmishandeling-zaak om het zelf te zetten onder het mum van "ze konden het niet meer aan". 50 dieren begraaf je niet zomaar in je eigen achtertuin. Daar moet toch wat tijd overheen zijn gegaan om tot zo ver te komen. Nou sorry, dan klopt er toch echt niet wat in de hoofden van die mensen. Daarvoor hoor je gestraft te worden. Daarom werden ze ook schuldig verklaard. En dan komen ze ermee weg zonder iets zelf daar echt aan "geleden" te hebben. Denk dat de dieren meer pijn gehad hebben die verwaarloosd waren, dan een snelle kogel door het hoofd. Als je mij laat kiezen tussen verwaarlozing en een langzame dood of een kogel, kies ik zelf voor een kogel. Maar die dieren hadden die keuze niet.
Dus zelf vind ik het inderdaad laf dat ze eraf komen met een snelle kogel i.p.v. een opsluiting.
Maar dat is mijn mening. Iedereen mag (gelukkig maar!) een eigen mening hebben.
Shirley schreef:Hadden ze veeeeeeeel eerder moeten doen...