Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maj0 schreef:Maar wie gaat er dan ook met een paard over een wildrooster. Of ben ik de enige die zo denkt?

44Myrthe44 schreef:Wij gaan altijd een wildrooster over, maar snap niet hoe een paard daarin vast kan komen hoor?
Zal wel een ander soort zijn.
maaikefanfan schreef:een pony op mijn oude manege had dat ook toen hij jonger was. Hij is echt veranderd daarna met rijden enzo... eerst was hij een pittige gevorderde pony en nu een beginnerspony. hij mag ook niet meer zo hoog springen zoals vroeger (voor dat ongeluk). En hij is slomer geworden. Het is echt heel erg knap als je van hem kan afvallen.

danamuts schreef:maar het hoeft dus niet zo te zijn dat deze ruiter EXPRESS over het rooster liep.
cp112 schreef:Wij gaan ook wel eens over een wildrooster. Maar dat zijn van die hele smalle waar je je grote teen nog niet tussen kan krijgen.
Maar ze zijn er ook met grotere ruimtes en snap echt niet waarom mensen daaroverheen gaan :n.

Zoolgangster schreef:cp112 schreef:Wij gaan ook wel eens over een wildrooster. Maar dat zijn van die hele smalle waar je je grote teen nog niet tussen kan krijgen.
Maar ze zijn er ook met grotere ruimtes en snap echt niet waarom mensen daaroverheen gaan :n.
Ja, gemakzucht, anders moet je misschien omrijden of een hek open doen...
Tobbes schreef:Hier de link naar het originele nieuwsbericht(geeft hoop duidelijkheid).
http://www.dichtbij.nl/breda/112/artike ... espad.aspx
Zo te zien was het geen wild maar een veerooster
Als schik ik er van om hier te lezen dat er mensen zijn die wel bewust over wildroosters rijden. Ook hier mee kunnen ongelukken gebeuren!
nouja ik bedoel de hele smallen iig.