Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cp112 schreef:Ze gaat niet wsnt hij heeft een kneuzing in zijn bil. Maar het reizen geeft een risico ivm zn hartoperatie? Ik volg die link ff niet
cp112 schreef:Maar zn hart zal dan ook bij goteburg al spelen dan neem ik aan..
WiancaR schreef:Ik kan het niets anders dan verstandig vinden. Adelinde heeft een hele poos geleden ookal aangeven waarschijnlijk niet te gaan ivm het vliegen, nu heeft ze het definitief besloten. Dus ik betwijfel het ook of het echt aan haar plaatsing in het klassement ligt.
Als eentje van Gal zich aan tikt moet het waar zijn maar oh wéé als een andere ruiter een kleine blessure vast stelt bij zijn paard. Ayasha schreef:Wat een gezeik. Als ze niet naar las vegas wil af reizen met een tiende plek omdat dat voor haar paard zijn hart extra belastend is, is dat haar goed recht.
Betekent niet dat ie nú niet geblesseerd is.
Wat een dierenartsen zitten er altijd op bokt, en altijd zo selectief!Als eentje van Gal zich aan tikt moet het waar zijn maar oh wéé als een andere ruiter een kleine blessure vast stelt bij zijn paard.
bliver schreef:Ayasha schreef:Nee, maar waarom zou je een risico nemen voor een wedstrijd die je verder toch niks op levert?
Je neemt het risico of je neemt het niet. Dat moet niet afhankelijk zijn van een medaille. Dat is mijn punt.
Zijn hart was helemaal goed bij de laatste controle zei ze dus waarschijnljik kan het gewoon, maar wil zij zelf het risico niet nemen.
Als ik het goed begrepen heb is ze best gek van Parzival en eigenaren hebben wel vaker de neiging van overbezorgd te zijn.
Het lijkt vergeten te worden maar Adelinde is in de eerste plaats gewoon een mens dat van paarden houdt.
Daarna pas een GP-ruiter.