Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Net als die van Citroen vorig jaar met dat paard op het strand en dat kleine jongetje erop
Ben helemaal gek van deze auto en dat ze dan ook nog een reclame maken met paarden...
Goed bezig BMW
? Eerst logo's, nu dit. Niet alles waar het woord paard in staat is nieuws, lijkt me.
) en of er echt American Football spelende Clydesdales bestaan. Het is reclame, geen documentaire.
hij is mooi
, hangt een pittig prijskaartje aan.
Cassidy schreef:Creatief, leuke plaatjes, absoluut mooie paarden, maar in mijn ogen representatief voor het niveau van de doorsnee man die voor die auto gaat...niveau van een Neanderthaler...
Cassidy schreef:Ik vind het een knullig spotje....klopt van geen kanten. Een mens uit de oertijd, paarden in kleuren die er toen niet waren en dan een auto?
Creatief, leuke plaatjes, absoluut mooie paarden, maar in mijn ogen representatief voor het niveau van de doorsnee man die voor die auto gaat...niveau van een Neanderthaler...
Cassidy schreef:Ik vind het een knullig spotje....klopt van geen kanten. Een mens uit de oertijd, paarden in kleuren die er toen niet waren en dan een auto?
Creatief, leuke plaatjes, absoluut mooie paarden, maar in mijn ogen representatief voor het niveau van de doorsnee man die voor die auto gaat...niveau van een Neanderthaler...